Prezent na walentynki- Vader

Walentynki się zbliżają, a ja chciałam dać mojemu facetowi coś oryginalnego. Nie kręcą jego ani mnie serduszka i inne słodkie pierdołki jakie się sprzedaje z tej okazji. Pan D. za to jest chyba największym fanem Star Wars jakiego znam. Koszulek z Gwiezdnych wojen ma pełno, bluzę też posiada więc wymyśliłam, że uszyję poszewkę na poduchę. Wkład zakupiłam już jakiś czas temu, ale za resztę bałam się zabrać, bo jeszcze czegoś takiego nie robiłam. Dzisiaj skończyłam. W 100% nie jestem zadowolona, ale myślę, że nie wyszło też najgorzej.
A oto i ona:

Jeszcze trochę widać ślady po kredzie
Myślicie, że mu się spodoba?

8 komentarzy:

  1. no,no :) na pewno się uciesz! dość, że ladne, to jeszcze wykonanne wlasnoręcznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! na pewno kiedyś skorzystam z tego pomysłu ;)
    zapraszam do siebie http://www.facebook.com/DuperelePl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna robota! Na pewno mu się spodoba :) Również obserwuję :)

    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po 1) hurra! ktoś z mojego pobliska (jestem z Opola ;p), po 2) WOW!!! Ale ty jesteś zdolna!!! Mój M. by mi nie uwierzył, że sama to zrobiłam! REWELKA!!!

    Może obserwujemy? Daj znać, zrewanżuję się ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie ze sie spodoba, takie wlasnoreczne cudo!
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog;)

    Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś się pochwalić jak dokładnie to zrobiłaś :P a pomysł świetny :)
    ~magdziath

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehe :D mega poduszka! a zarazem świetny kompan do spania:) pewnie każda noc będzie bogata w ciekawe sny;p

    zapraszam również do mnie:
    http://myheartismysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.