Sukienka na egzamin

 Na początek raczej skromnie. Zbliżał się czas egzaminów no i okazało się, że oczywiście nie mam co na siebie włożyć. Wracając kiedyś do domu zauważyłam, że w spółdzielni mieszkaniowej zrobili kiermasz odzieży używanej. Wszystko za 3 zł a czwarta sztuka gratis. No i wypatrzyłam długą granatową sukienkę do ziemi. Jak się okazało  marka h&m.
Przeszkadzała mi trochę długość i ten dekolt w serek obszyty fioletową tasiemką. Ucięłam ją, dodałam kilka ćwieków i gotowe.
rajstopy- reserved
przepraszam za brudny obiektyw;)
Przeróbka była szybka, a ja mam ciepłą sukienkę z długim rękawem. Egzamin zaliczyłam :D

6 komentarzy:

  1. Fajna, prosta sukienka. Gratuluję zdanego egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciach sukienka wygląda na świetną, ale jeśli chcesz prowadzić bloga to zadbaj o zdjęcia lepszej jakości, bo mimo wszystko niewiele widać, zwłaszcza przy takim materiale. No i rozszerz opisy, bo jedno zdanie z dwoma czasownikami to zdecydowanie za mało:)
    Pierwsza przeróbka jest dość spektakularna (jeśli dobrze widzę :P) co bardzo dobrze zapowiada blog, ale w sam post powinnaś włożyć więcej pracy.
    Trzymam kciuki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam za dużo pisać bo obawiałam się, że nikomu nie będzie się chciało tego czytać. :) Dziękuję za rady i miłe słowa ;D

      Usuń
  3. Ładna, szybka i efektowna przeróbka w prostym stylu. Pomysł wykorzystam na pewno. Gratulacje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta sukienka Ci wyszła!!! Ja ostatnio uszyłam mnóstwo ciuszków, ale narzekam na brak fotografa:(:(:( ehh muszę jakoś zmusić siostrę do sesji fotograficznej;P życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i czekam na kolejne posty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam ten sam problem. Jeszcze pogoda nie za fajna do robienia zdjęć- ciemno, ponuro.
      Ja też nie mogę się doczekać aż zobaczę Twoje nowe ciuszki:)

      Usuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.