Witam

Radość sprawia mi tworzenie. Lubie malować, rysować, piec, gotować, a ostatnio zakochałam się w szyciu. Głównie o tym ostatnim będzie mój blog. Dorobek twórczy w tej dziedzinie mam raczej niewielki ale dopiero się uczę a blog ma mnie motywować do dalszej pracy. Moja przygoda z szyciem zaczęła się, gdy znalazłam starą maszynę mamy i postanowiłam podarować siostrze własnoręcznie zrobioną bluzkę. Podobno powinno się zaczynać od spódnic ale bluzka wyszła nie najgorzej co zachęciło mnie do dalszych projektów. Jako, że jestem samoukiem,  proszę o wyrozumiałość i dobre rady.
Pozdrawiam wszystkich czytelników.

4 komentarze:

  1. trzymam kciuki i życzę powodzenia w realizacji szyciowych projektów :)
    Pozdrawiam, także szyjąca Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem samoukiem! Trzymam kciuki, bo zapowiada się ciekawie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy w gronie szyjących :) trzymam kciuki i pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie popatrzę jak będziesz rozwijała się w szyciu:) Ja też jestem samoukiem i do tego bardzo początkującym :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.