Doprowadzone do użytku

 W pokoju mam olbrzymią narożną szafę. Robiąc porządki zauważyłam że całą górną półkę zajmują poupychane ciasno stare ubrania. Jedne są za krótkie, małe, inne gdzieś tam się podarły. Mimo iż wiem, że nie będę już w nich chodziła nadal tam leżą. Jak byłam młodsza to mama nigdy nie pozwalała mi wyrzucać czy oddawać ubrań( bo mogą się przydać) i tak już się przyzwyczaiłam. Postanowiłam doprowadzić je do takiego stanu żebym mogła jeszcze je założyć. Tak zaczęło się przeglądanie. Tu brzydki kolor, tu wzór. Kilka razy tam zaglądałam. W końcu coś wymyśliłam.
  Bardzo łatwa przeróbka. Miałam dwie bluzki. Jedna granatowa, którą bardzo kiedyś lubiłam, ale była już stanowczo za krótka. Druga to takie szare coś ze ściągaczem którego nie znosiłam . Odcięłam ten ściągacz i przyszyłam do granatowej. Zmieniłam też guziki, bo tam już jeden odpadł. Szarą podszyłam i może mi służyć do chodzenia po domu.





  Ciężko samemu zrobić dobre zdjęcia :/
 Pod nożyczki wzięłam też białą krótką bluzeczkę i zieloną , która się podarła w kilku miejscach . Tą zieloną kupiłam w jednym z popularnych sklepów i potargała się już w pierwszym zwykłym praniu. Byłam w szoku. Najgorsze, że to nie zdarzyło się pierwszy raz. Jakość ubrań w niektórych sklepach jest tragiczna.
Tutaj z dołem postąpiłam podobnie. Zieloną odcięłam równo od dołu na jakieś 18 cm i odprułam boki. Odciętą część doszyłam do białej bluzeczki i zszyłam boki. W obydwóch bluzkach odprułam rękawy i na miejsce białych wszyłam zielone. Oto efekt.
  Tym sposobem mam w szafie dodatkowe dwie bluzeczki, które jeszcze mogę założyć. Tak więc małym nakładem pracy i praktycznie zerowymi kosztami można odnowić stare bluzki.

3 komentarze:

  1. Ale ty jesteś zdolniacha :D ten drugi top szczególnie mi się spodobał! Na twoim miejscu to bym sobie wszystko sama szyła ;)

    Pozdrawima :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że już coraz rzadziej po sklepach się przechadzam. Czasami tylko jakieś wyprzedaże mnie zachęcą.
      Również pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  2. ekonomicznie:) też kiedyś przerobiłam tak bluzkę i jeszcze długo w niej pochodziłam :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.