Mięta

Jak już wcześniej wspominałam siostrze zbliża się osiemnastka. Na tą okazję zamarzyła założyć na siebie sukienkę 3B z ostatniej burdy szycie krok po kroku. Efekt różni się nieco, ale było to zamierzone. Sukienka też miała być w kolorze miętowym lecz w nieco bardziej letniej wersji, z widocznymi plecami i większymi kokardami. Szyło mi się ciężko, gdyż trudno mi było zastać siostrę w domu i nie miałam jak robić przymiarek. Na sobie nie mogłam, bo jestem nieco grubsza :/  Niestety ;) Na całe szczęście się udało i siostra jest zadowolona.

Przepraszam za jakość zdjęć. Tylko wieczorem miałam okazję zrobić. Kokarda na głowie też zrobiona przeze mnie choć tutaj nie za bardzo pasuje kolorystycznie.

 Wszystko jest równo, nie wiem dlaczego na tym zdjęciu wygląda tak krzywo ;)

Padam. Wycieczka rowerowa 40 km po terenach wyżynnych po leniuchowaniu zimowym to jednak zdecydowanie zły pomysł. Jestem w tragicznej kondycji ;)  Mimo to sukienkę trzeba było skończyć. Przez majówkę odpoczywam.

Wszystkim życzę mile spędzonego weekendu majowego :)

10 komentarzy:

  1. Szczerze podziwiam! Piękna sukienka, świetnie odszyta!
    życzę miłego leniuchowania! zasłużyłaś na odpoczynek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna sukienka. Czy to model z ostatniego Szycia krok po kroku?

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie! Świetna sukienka, w ogóle bardzo ciekawy ten model, i te kokardki takie romantyczne... Ach! Bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bardzo fajna sukienka, efekt bombowy fryzura super,bardzo pieknie wyglada. Naladuj akumulatory na 100km na rowerku pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się tak miłych komentarzy. Jest mi bardzo miło. :) Dziękuję wszystkim.

      Usuń
  5. Sukienka z tą fryzurą jak najbardziej!:)) W ogóle bardzo fajna ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że bardzo dużo pracy w nią włożyłaś!!! Kolorek piękny, choć ten fason do mnie kompletnie nie przemawia;) Ale podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre spostrzeżenie Katyi - świetnie pasuje fryzura do tej kiecuchny, która oczywiście wyszła świetnie :D

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.