Muffiny bananowe z czekoladą

 Dzisiaj trochę inny post. Przeglądałam sobie nową burdę szycie krok po kroku i zapragnęłam mieć z niej prawie wszystko. Już miałam się zabierać za szycie, ale jedno spojrzenie za okno....
Między blokami tak normalnie widać Jasną Górę. Dawno takich opadów u nas nie widziałam.

i momentalnie mi się odechciało. Wszystkie propozycje burdy są ciekawe, jednak są typowo wiosenno-letnie. Niestety wiosna nie chce u nas zawitać.  Pogoda wprowadziła mnie w nastrój depresyjny, a na depresję najlepsze są słodycze. :) Najmilej jak można je zrobić samemu, małym nakładem czasu i pracy.

Babeczki bananowe z czekoladą:

Potrzebujemy :
2 banany
tabliczkę gorzkiej czekolady
2 szklanki mąki
1 szklanka mleka
1/2 szklanki cukru (dodatkowo można dosypać cukru waniliowego)
2 jajka
1/3 szklanki oleju
ok. 2 łyżeczki proszku do pieczenia

Banany rozgniatamy, czekoladę siekamy na małe kawałeczki i mieszamy w misce z resztą składników. Przelewamy do foremek (2/3 wysokości) i pieczemy w piekarniku nastawionym na 180 stopni przez ok 25 do 30 minut.
Dzięki bananom babeczki nie będą wcale suche.
Olej można zastąpić roztopionym masłem.
Można też dodać trochę kakao do masy wtedy całe babeczki będą czekoladowe.
Polecam też muffiny w których banany zamieniamy na jabłka pocięte na drobne kawałki.


Jest to najłatwiejszy przepis na coś słodkiego jaki znam. Uwielbiam piec wszelkie ciasta, torty i ciasteczka, jednak to o upieczenie tych muffin bananowych najczęściej prosi mnie mój facet.
Mam nadzieję, że wam też posmakują.

4 komentarze:

  1. Mimo iż nie lubię samych bananów to uwielbiam wszystko co zawiera w sobie banany.

    Dawid od Suzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, człowiek ma o wiele więcej motywacji przy pięknej pogodzie, a teraz pozostaje tylko położyć się i spać.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis pewnie kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.