Długa spódnica na już!

 Brakuje mi letnich ubrań. Miałam sobie stworzyć kilka bluzek i sukienek, ale jakoś nie ma ku temu okazji. Uczelnia zabiera mi za dużo czasu.  Gdy go trochę wynalazłam, siostra przyszła do mnie z ciężką fioletową tkaniną. Zażyczyła sobie z tego długą, prostą, zwykłą spódnicę. Kilka chwil i powstała spódnica na ściągaczu. Ściągacz zrobiłam z tej samej fioletowej dzianiny. Ucięłam kawałek krótszy niż obwód bioder siostry. Sprawdziłam czy odpowiednio się rozciąga i przechodzi przez pupę. Wyszedł ok ;) Nie jest za luźny i dobrze trzyma spódnicę na swoim miejscu. Kawałek złożyłam na pół i przyszyłam do reszty tkaniny, marszcząc ją. I oto taka spódnica na szybko:


 W przyszłości może powstanie rozpierdak. Właścicielka się jeszcze zastanawia.


Bluzeczka ma neonowy różowy kolor i z ciemną spódnicą bardzo fajnie się wg mnie prezentuje.

Ja jednak wolę lżejsze tkaniny i już powstaje moja długa spódnica. Mam nadzieję, że się uda.

Dziękuję wszystkim za bardzo miłe komentarze pod ostatnimi postami i serdecznie pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. nie kazdy tak potrafi, na szybkoijuz gotowe...fajnie wyszla ta spodnica pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah bardzo mi się podoba! Uwielbiam długie spódnice i suknie! Coś mi się wydaje, że u was tego lata długość maxi bardzo modna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez Ciebie przyszła mi ochota na długie spódnice i mam nadzieję, że nie skończy się na jednej. :) Na stronach dużo widzę stylizacji z maxi choć w swojej okolicy jeszcze nikogo nie widziałam w takiej długości.

      Usuń
  3. Super spódnica ze świetnego materiału.
    Takie długie spódnice na lato są rewelacyjne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, a spódnica na siostrze wygląda świetnie :) Ja tam lubię takie rzeczy na szybko, nie zabierają dużo czasu i pracy, a jak jest potem satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak na szybko coś uszyć lecz muszę przyznać, że lubię dłużej posiedzieć nad ciuchem i się trochę pomęczyć. Jeszcze bardziej mnie wtedy cieszy :)

      Usuń
  5. Nie widać, że materiał jest ciężki. Tak uszyłaś, że spódnica wygląda na zwiewną i lekką:)) No i jest bardzo ładna i w pięknym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że tak wygląda, bo do lekkości dużo jej brakuje :D

      Usuń
  6. Ło, ale nokaut! Przepiękna! Strasznie w moim stylu, w przepięknym kolorze i układa się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne jest takie szybkie szycie:)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.