Miętowa koronka

  Wracając niegdyś na rowerze do domu zauważyłam hurtownię tkanin i oczywiście musiałam tam zajrzeć. Wpadła mi w oko koronka w kolorze miętowym za aż całe 10 zł.  Nawet nie wiedziałam jeszcze co z niej powstanie. W końcu przypomniało mi się, że w internecie teraz wszędzie można zauważyć koronkowe, krótkie spodenki. Zachwyciły mnie, dlatego też zapragnęłam aby takie znalazły się i w mojej szafie.
Wynalazłam więc resztki miętowej bawełny po sukience szytej dla siostry i zabrałam się do pracy. Bawełnę wykorzystałam w całości. Ledwo co zmieściłam się na niej z wykrojem z Burdy 6/2012, model 111a. Już wcześniej z niego korzystałam o tu.  Tamte spodenki okazały się bardzo wygodne, chyba najwygodniejsze ze wszystkich jakie posiadam, więc nad modelem jaki wybiorę do koronkowych szortów długo się nie zastanawiałam. Szyło się szybko i przyjemnie ( Tym razem nie marudzę, pracuję nad swoimi nerwami :) ).
Spodenki są bez kieszonek, nie są mi potrzebne, a koronka nie potrzebuje żadnych dodatków. Zapinane są na kryty zamek z boku.  Dawno nie byłam tak zadowolona z tego co uszyłam.  Czekałam z nimi na piękną słoneczną pogodę, ale akurat jak je skończyłam pogoda się zepsuła. Dzisiaj trochę słoneczka się pojawiło i szybko z siostrą cyknęłyśmy fotki.  Oto i moje dzieło, ta dam:



A na głowie dzieło mojej siostry. Tu zbliżenie:

Ładne, nie?  A w uszach kolczyki gąsienice stworzone przez Martynkę.
I zapraszam też do mnie na fb.

Spodenki w zbliżeniu:


Zostało mi jeszcze sporo tej koronki. Macie jakieś pomysły co mogę z niej zrobić? 

36 komentarzy:

  1. WOW!!! Nie wiem nad czym najpierw się zachwycać! Od góry: fryzura, kolczyki, spodenki i buty! FANTASTYCZNIE!!! Proszę o więcej takich kreacji! Z koronki może bluzeczka do kompletu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zdjęcia świetne :-)

      Usuń
    2. I jak tu nie szyć więcej jak Ty mnie zawsze takimi komplementami obsypujesz ;P Dziękuję :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja po prostu! Przepiękne! Żebym i ja dorwała ten wykrój... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam ten wykrój :)

      Usuń
  4. Świetne spodenki :) Takie romantiko :) A z reszty materiału może spódniczka z koronką lub bluzeczka ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniusie te szorty. Zależnie od ilości tej koronki - bluzka, gorset, sukienka.
    Super wygląda ta fryzura. Też bym taką chciała, ale sam sobie jej nie wydziergam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawił mnie tren gorset, bo nawet nie pomyślałam o nim wcześniej. Jednak obawiam się, że bym sobie z nim nie poradziła.
      Siostra robi właśnie fryzury wszystkim wokoło i jęczy, że jej nie ma kto zrobić :)

      Usuń
    2. W szyciu krok po kroku z 2005 były fajne gorseto-bluzeczki, a także w Burdzie 1/2012 model 123, 127 mają tylko 1,5 kropki trudności, więc na pewno dałabyś radę :)

      Usuń
  6. Spodenki cudne! Butki masz fajowe :) I zazdroszczę, że siostra robi Ci odlotowe fryzury, moja niestety nie potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor spodenek :) faktycznie koronka jest bardzo modna :)
    uwielbiam blogi o szyciu więc z chęcią będę tu zaglądać
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodenki są ekstra, mi się marzy taka bluzka http://www.instyle.co.uk/fashion/editors-picks/new-in-store-125/karen-millen-party-beaded-top :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Naprawdę jest cudna, ale nie będę Ci pomysłu zabierała :) Chętnie Cię w takiej zobaczę :)

      Usuń
    2. Ja nie mam koronki:D tak się zbieram do kupienia ale nie wiem jaki kolor i odkładam to ciągle na później:)

      Usuń
  9. Bardzo ładne, a morze teraz jakaś bluzeczka letnia do nich :) Będzie komplecik

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja i te spodenki uwielbiam ten kolorek super się prezentujesz Zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Będę zaglądała.

      Usuń
  11. Zakochałam się w tych spodenkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! do tego ta fryzura bardzo dopasowana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. że aż przepiękne? bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  14. Spodenki z koronki? Super pomysł! Wyglądają ekstra :)) Ten kolor jest podobno bardzo modny w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie, spodenki to strzał w dziesiątkę, a Twoje zdjęcia - inne niż do tej pory, radosne, z szerokim uśmiechem na twarzy - tak trzymaj!

    ps. dlaczego ja nie mam takich hurtowni po drodze z pracy na przykład...? :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję. Zdjęcia rzeczywiście inne. Od zawsze nie lubiłam być fotografowana, ale chyba po woli się przyzwyczajam ;). Z tą hurtownią to była dla mnie wielka niespodzianka, bo wcześniej przeglądałam różne mapki internetowe i spisy firm i nigdzie jej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, no super! Co do gorsetu z komentarzy - ja uszyłam ten z kwietniowej burdy (właśnie piszę posta), nie był taki trudny, a ja jestem laikiem, także polecam. :)

    Ale przede wszystkim - dziękuję bardzo za nominację, fajne pytania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety akurat nie mam tego numeru burdy. Ja doświadczenie w szyciu mam znikome więc nie jestem pewna czy mi też by się udało. ;)

      Usuń
  18. Piękne te spodenki. Eleganckie a jednocześnie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super spodenki! Świetny materiał i rewelacyjne wykonanie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne spodenki. Pięknie Ci wyszły! Dorwałaś świetną koronkę, muszę przyznać. Może teraz czas na jakieś aplikacje z niej?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło super! podziwiam! koronkowe napisy na bluzach są super;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyszły te spodenki! świetnie że wykorzystałaś tę koronkę na taki model!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie to strzał dziesiątkę! I krój i kolor świetnie do Ciebie pasują. A fryzura to mistrzostwo świata - ja cały czas ćwiczę na mojej córce ale wychodzi mi średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodenki przeurocze! no i na czasie, raz, że koronka, dwa, że miętka :) A siostra to niech wpadnie mi taki fryz zrobić na wesele :D

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.