Wyróżnienie

Bardzo mi się miło zrobiło gdy dostałam wyróżnienie od Iwony z  Moje słoneczne szycie w pełnym słońca Paragwaju. Dziękuję :) Prowadzenie bloga to sama przyjemność, a wszystkie komentarze i takie wyróżnienia jeszcze bardziej zachęcają do jego prowadzenia :)




A oto zasady zabawy:
Należy odpowiedzieć na 11 zadanych pytań, następnie ułożyć kolejne 11 pytań i nominować 11 blogów. Można nominować blogi tylko do 200 obserwatorów oraz dany blog tylko jeden raz.




Moje odpowiedzi na pytania :
.
1. Pies czy kot?    Kot.
2. Jabłko czy batonik?  Batonik. Akurat jabłko z ananasem to jedyne owoce jakich nie lubię.
3. Szpilki czy balerinki?  Balerinki.
4. Rower, własne nogi czy auto?  Sama nie wiem czy bardziej lubię spacerować czy jeździć na rowerze.
5. Srebro czy złoto?  Złoto.
6. Góry czy morze? Morze .
7. Pod prąd czy z prądem? Pod prąd :)
8. Lato czy zima?  Zdecydowanie lato.
9. Marzę o...   nowej maszynie :D
10. Moje szczęście to...   mój facet <3
11. Nie lubię gdy...  ludzie na siłę starają się być mili.


Moje pytania:

1. Lody bakaliowe czy owocowe?
2. Miasto czy wieś?
3. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
4. Spodnie, spódnica, czy sukienka?
5. Szpilki czy koturny? 
6. Romantyczna kolacja w restauracji czy piknik na świeżym powietrzu?
7. Kwiaty czy czekoladki?
8. Film czy książka?
9. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
10. Lubisz piec/gotować?
11. Jaki jest Twój ulubiony utwór muzyczny? 

Nominowane przeze mnie blogi:


Kolejność jest przypadkowa. Najchętniej to wyróżnień dałabym więcej, bo już wiele fantastycznych blogów zdążyłam odwiedzić. 
Jeszcze raz dziękuję Ci bardzo Iwonko :)




3 komentarze:

  1. Ależ to ja Tobie dziękuję za to, że jesteś, wirtualnie, ale jesteś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też dziekuję za wyróżnienie. Niedługo się zbiorę i odpowiem na te pytania :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! dopiero dziś je dostrzegłam :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.