Prosta sukienka na lato

   Przeważnie chodzę w spodniach, jednak gdy za oknem robi się ciepło przerzucam się na sukienki i spódniczki. Przeglądając szafę trochę się załamałam. Za trzy miesiące kończę 21 lat a większość moich letnich bluzek i spódniczek wygląda bardzo dziecinnie. Tak to jest jak idę z mamą na zakupy, we wszystkim według niej wyglądam zbyt poważnie ;). Aż mi się wstyd zrobiło, że jeszcze rok temu te ubrania nosiłam. Na szczęście teraz będę miała więcej czasu, nudzić się jednak nie będę, trochę szycia mnie czeka :). 
  Zastanawiałam się jaką by tu bluzkę czy spódniczkę uszyć, a na wieszaku zawisła nowa sukienka. Jak do tego doszło? Też wam się tak zdarza? Nic się jednak nie stało, sukienki są nawet wygodniejsze. Jeden ciuch i jest się ubranym :)  


Ta prosta sukieneczka to model 128 z czerwcowej Burdy. Z tego wykroju piękną sukienkę uszyła też Kasia. Również zrezygnowałam z dwóch warstw i szyłam na podstawie wykroju halki. Oryginalna długość okazała się jednak nie dla mnie i postanowiłam skrócić przód. Może to już wychodzi z mody, jednak ja jeszcze nic takiego nie miałam w szafie :).


Tkanina z której sukienka powstała jest starsza ode mnie, ale bardzo mi się podoba.  Do zdjęć założyłam pasek, bo uważam, że tak sukienka prezentuje się  trochę lepiej. Na upały to jednak nie jest dobre rozwiązanie. Nie lubię gdy coś przylega mi wtedy do ciała. Tak jak w Burdzie instruowano wszyłam gumkę i nawet bez paska talia jest ładnie podkreślona. Niestety zapomniałam zrobić zdjęć w takiej wersji. 


Sukieneczka jest może prosta, ale bardzo wygodna i przewiewna :D

Dziękuję wam bardzo, że zaglądacie i komentujecie. 

Pozdrawiam, 
Suzie

26 komentarzy:

  1. Fajna sukieneczka na upaly. Material, nie w moim stylu, ale niewatpliwie interesujacy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie długo się się nad nim zastanawiałam, bo jakoś się w nim nie widziałam. Jednak jak już sukieneczka powstała stwierdziłam, że może być i nawet mi się spodobał :)

      Usuń
  2. Widziałam w burdzie ten model, ale powiem ci że twoja wersja bardziej mi się podoba.Jesteś młodą osóbką i takie ciekawe rozwiązania fajnie ci pasują :) A z mamami tak już jest :), ciekawe czy ja też tak będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :D Mamy raczej nie lubią patrzeć jak ich pociechy dorastają, więc jak moja mama mnie tylko widzi w jakiejś poważniejszej sukience to się krzywi ;D

      Usuń
  3. Zdecydowanie sukienki ci służą:) Ta mi też wpadła w oko, bo jest prosta i taka jakaś leciutka się wydaje. Fajnie w końcu odkopywać te stare materiały, teraz masz pewność, że nie spotkasz kogoś w podobnym wzorze:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mało mam sukienek w szafie, ale dzięki maszynie się to zmienia :).

      Usuń
  4. Ładnie Ci wyszła :) Idealna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, letnia sukienka, dla Ciebie w sam raz:) Masz świetne narzędzie do zmiany stylu, na jaki tylko Ci się spodoba- szycie- a więc korzystaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak szybko pokochałam szycie :D

      Usuń
  6. Świetne są te sukienki!!! ja uszyłam jeszcze jedną, a dziś kupiłam materiał na kolejną:) niby taki zwyczajny krój, ale wszystko zależy od materiału i dodatków:) A ten pomysł z asymetrycznym dołem bardzo mi się podoba! Ja swoją też skracałam tyle, że na prosto. Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miała być prosta ale postanowiłam pokombinować i mi się spodobało. Racja, bardzo fajny krój, ale na jednej sukience się skończy jednak. Na razie cały czas się uczę szyć więc wyszukuje nowe ciekawe kroje aby ćwiczyć.

      Usuń
  7. Sukienka świetna. Asymetryczny dół wygląda świetnie! A.. i pasek! Idealny dodatek do tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka bardzo, bardzo Ci się udała! Wygląda rzeczywiście na wygodną :-) A Ty wyglądasz w niej super i tak letnio-wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Idealna jest żeby na szybko ją założyć jak się biegnie go sklepu czy na jak ktoś nagle mnie na spacerek wyciągnie.

      Usuń
  9. świetna sukienka i świetny blog! lecę po nim pobuszować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja ;)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. klikniesz? http://www.ermail.pl/klik/VnNTZmoD dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna sukienka :) I Ty jak ładnie wyglądasz :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka, cudowna modelka-niech lato trwa. Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna letnia sukienka:) Bardzo podoba mi się wzór na tkaninie, super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka śliczna - widać ,że masz do tego smykałkę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę od czapy, ale nie wyglądasz na te swoje 21. Kiedyś coś wspominałaś o sesji, więc spodziewałam się, że jesteś co najwyżej na pierwszym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mi to mówi :). Wszyscy myślą, że jestem tą młodszą siostrą, a jednak jestem starsza o trzy lata. To chyba nic złego, nie? Mnie to cieszy, lepiej wyglądać młodziej niż starzej :D

      Usuń
  17. Na lato sukienka ideał! :) krój jak ta lala no i wzorek bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.