Damskie spodenki sportowe


Postanowiłam trochę więcej ćwiczyć tego lata. Wybrałam się więc po odpowiednie obuwie. Rozumiem, że mężczyźni częściej użytkują buty sportowe, ale dlaczego damskich modeli jest aż tak mało?! Chyba, że tylko w sklepach sportowych w mojej okolicy tak jest.  Do wyboru miałam kolor jasny błękit, albo jasny róż. Zanim bym wyszła z domu buty już by były brudne. Dopiero przy wyjściu z jednego sklepu dorwałam jakieś czarno-fioletowe, wygodne to biorę. W sumie to buty sportowe, do torebki ich dobierać nie muszę ;), ale skoro mam w nich biegać np. po lesie to wolę aby się tak szybko nie brudziły .
Buty mam, teraz spodenki. Pozazdrościłam Dawidowi więc swoje też zaprojektowałam i uszyłam sama. Oczywiście postarałam się aby mniej więcej pasowały do butów :D





Jak to już ze mną jest pomysł na wykończenie nogawek zmieniał mi się co chwilę, więc trochę sobie poprułam :D W końcu postanowiłam zrobić fioletową wypustkę jak przy kieszeniach, nad nią jest podwójny drobny zygzak.
W ten sposób mam wygodne spodenki do biegania, na rower, czy do gry w tenisa :D








Koniec ze sportowymi ubraniami, teraz biorę się za szycie sukienek :D

25 komentarzy:

  1. Hahah, do torebki nie trzeba butów sportowych dobierać, ale spodenki można pod buty dopasować! :D To jest prawdziwa kobieca logika, podpisuję się rękami i nogami! A spodenki świetne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suzie jest kobietą pełną gębą :-) I tak trzymaj, Kochana! :-) Spodenki super :-)

      Usuń
    2. A jak :) Wszystko musi do siebie pasować :)

      Usuń
  2. spodenki pasujace do butow sa rewelacyjne i fajnie Ci w nich :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie swietne! Jak tylko pojade na wies biore sie za bieganie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już kilka razy brałam się za bieganie. Fajnie się biega póki ma się z kim;). Gdy już zostaje sama to szybko mi się nudzi.

      Usuń
  4. Super spodenki:)! Wyglądają jak Nike lub Reebok :P. Rób im konkurencję :P. Zacznę u Ciebie kupować :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najmilszy komentarz jaki dostałam :) no i najbardziej motywujący. Dziękuję bardzo;).

      Usuń
  5. Wyszły profesjonalnie, wyglądasz w nich super :)Tak to jest plus szycia, można dopasowywać do czego się chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba mi się najbardziej w szyciu podoba. Ubrania ze sklepu ciężko dopasować tak jak się chce. Jak kolor ok, to krój zły lub odwrotnie.

      Usuń
  6. Superanckie gatki!!! Idealnie dopasowałaś je do butów:D Ja miałam problem z butami do biegania taki, że nie było mojego rozmiaru. Noszę 40, w lidlu akurat była promocja i myślę kupię buty to może zacznę biegać. I damska rozmiarówka kończyła się na 39 a męska zaczynała od 41. Kupiłam męskie 41 i są lekko luźne, ale 39 były ewidentnie za ciasne:P Zresztą męskie miały fajniejsze kolory - były po dwa do wyboru damskie i męskie, damskie jasne, męskie ciemne. To takie wciskanie na siłę ludzi w pewne ramy pod względem płci, tak jak od dzieciaka dziewczynki na różowo a chłopcy na błękitno, później panie na jasno, panowie na ciemno. Brr:P Podsumowując - masz świetne spodnie, pięknie wykończone, na pewno będziesz z nich zadowolona bo są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 39 stopę i właśnie żałowałam, że męskie jednak trochę za duże były. Denerwują mnie te ramy. Nawet słyszałam jak jedne mamy obgadywały drugie bo dzieci źle kolorystycznie poubierane były. Dziewczynka na niebiesko a nie różowo była ubrana to pewnie mama nie może się pogodzić z tym, że to nie syna urodziła. Nie rozumiem....

      Usuń
  7. Wow, spodenki masz prześwietne, bardzo mi się podobają. Zazdroszczę talentu i wyobraźni, ja mam dwie lewe ręce jeżeli chodzi o szycie, na całe szczęście mam tatę, który świetnie się dogaduje z maszyną. Czekam w takim razie na sukienki, które uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nikt nie szył więc sama się musiałam za to zabrać :D

      Usuń
  8. świetne spodenki !! :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne spodenki.Zdolna z Ciebie kobietka,pozdrawiam i zapraszam do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. super! Podziwiam bo mam za sobą jakiś milion prób uszycia dobrze dopasowanych spodenek i dalej nie umiem ;p a Tobie wyszły tak ładnie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki na gumce nie tak ciężko dopasować. Zawsze mam problem ze spodniami z zamkiem, dużo czasu zajmuje mi ich szycie, jak jedno poprawie to gdzie indziej się nie układają.

      Usuń
  11. Rewelka! Też chcę takie! Super są te fioletowe wypustki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że spodenki są baaaardzo wygodne. A do tego modne:) Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.