Drzewiasta bluzka

 Tak się spóźniam z  pisaniem postów, że na zdjęciach mam jeszcze lato, a za oknem jesień ;). Ta pora roku jeszcze mnie nie przeraża tak jak zima, ale i tak ze smutkiem przeglądam fotografie z wakacji.
  Drzewiasta bluzka to mój ulubiony uszytek tego lata. Wykrój wzięłam z lipcowej Burdy. Widziałam, że wiele osób na niego narzekało, ale ja jestem zachwycona. Może jest luźny i niezbyt kobiecy, lecz nosi się go fantastycznie. Plusem dla mnie jest też to, że bluzka nic mnie nie kosztowała. Tkaninę dostałam już jakiś czas temu od babci i tak czekała na swoją kolej. Wzór na niej podobał mi się na tyle, że bałam się ją zmarnować na coś w czym nie będę często chodziła. Na początku myślałam o spódnicy, ale jakoś nie mogłam sobie jej wyobrazić. Więc jak nie spódnica, to bluzka. Materiał wydawał mi się za sztywny, ale wystarczyło go wyprać.
 Bluzka ma zaszewki na biuście i karku, jest luźna i spokojnie wchodzi przez głowę. Kroiłam rozmiar 36. W wykroju zmieniłam tylko dekolt.










Co mnie bardzo zaskoczyło, najbardziej zachwycony tą bluzką okazał się mój facet. Od zawsze myślałam, że podoba mu się tylko to co obcisłe i odsłania jak najwięcej, a tu taka niespodzianka ;).

Tym razem zdjęcia robione były nad Zbiornikiem Czorsztyńskim we wsi Niedzica-Zamek gdzie zwiedzaliśmy węgierski Zamek Dunajec.

26 komentarzy:

  1. Nie dziwię się że ulubiona, bo wyglądasz w niej ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny materiał.
    Wolę bardziej dopasowane modele, ale na letnie eskapady taka bluzka jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze wolałam dopasowane, ale ten jakoś wyjątkowo przypadł mi do gustu :D

      Usuń
  3. na zdjęciu w burdzie jakoś świetnie się ona nie prezentuje, ale na Tobie bardzo ładnie wygląda :) pasują Ci te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna tkanina. Co to za materiał, bawełna? Ładne kolory i bluzka dobrze pasuje do brązowych spodenek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda mi na bawełnę ;) na pewno jest z naturalnych włókien.

      Usuń
  5. Bardzo fajna bluzka, materiał ma cudowny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Materiał jest cudny! :) A i widoki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to czasem nie Czorsztyn? Bluzka bardzo fajna! Też lubię luźne, można zjeść deser bez obaw chociaż. :D (bez obaw, że będzie widać efekt natychmiastowy, na ten długotrwały - dodatkowych kilogramów, nie działa, a szkoda! :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisałam pod zdjęciami ;). Widać Zbiornik Czorsztyński, ale byliśmy w Niedzicy, a nie Czorsztynie.

      Usuń
  8. Tkanina rzeczywiście super! Sama bluzeczka wygląda na Tobie efektownie i myślę, że zyskała ona wiele dzięki temu, że zmieniłaś dekolot! - teraz jest naprawdę super :-) Już nie "retro" czy "vintage", ale zdecydowanie lepiej ;D hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż bardzo podobają mi się te bluzki i sukienki pod samą szyję to niestety nie mogę w takich chodzić :/ Wyglądam wtedy jakbym kompletnie szyi nie miała :P

      Usuń
  9. Twoje drzewka idealnie wpisują się w scenerię :D Bardzo lubię takie kolory - butelkowa zieleń i pochodne :) Mówią niby, że to męskie kolory, ale jak dla mnie kobieta wygląda w nich szekszi :D Kobieco, ale z charyzmą! :)

    Matko, gdzie to słonko ze zdjęcia?!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam takie kolory i wcale nie uważam ich za typowo męskie;).

      Usuń
  10. na wakacje zawsze sa fajne takie luzne bluseczki, i ta jest tez mila dla oka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na co w upały męczyć się w przylegających do ciałach ubrania? Jak nie trzeba wyglądać elegancko to takie luźne bluzki są najlepsze.

      Usuń
  11. Świetna bluzeczka i Ty w niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie szyjesz i super ta bluzeczka!!! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna bluzeczka:) Niby prosty fason, ale dzięki materiałowi wygląda bardzo ciekawie:) Pasuje do Ciebie i do scenerii urlopowej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy print, takiego jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam po wyróżnienie, Pięknie szyjesz Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka świetna znajome miejsce byłam nie dawno ;) Dobrze,że zatrzymałaś lato na zdjęciach cudownie się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna tkanina! Mój Mąż swego czasu chciał ubranko w las, ale ja przejrzałam allegro i jeszcze kilka sklepów internetowych i nie znalazłam nic lasopodobnego, a Ty tu takie cudo nosisz!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne fotki była tam nieraz super widoki

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluzka, i z pewnością sprawdzi się również na jesień:) jak dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.