Spódnica z koła


 Od dawna marzyła mi się spódniczka z koła. Sama nie wiem dlaczego tak długo zabierałam się do jej uszycia. Już nawet od miesięcy miałam przygotowaną na nią tkaninę.  Wybrałam dosyć sztywną bawełnę. Chciałam aby spódniczka lekko sterczała i była ciężka (abym nie musiała za często walczyć z porywaniem jej przez wiatr :) ). Przy okazji był to pierwszy projekt jaki stworzyłam razem z moją nową maszyną. Szyło się ją wspaniale. Raz, dwa i spódniczka gotowa.
 Teraz mogę powiedzieć, że spódniczka z koła to mój ulubiony krój. Kręcenie się w niej sprawia wielką radochę :D.





 no i jednak mimo dosyć ciężkiego materiału spódniczka lata przy silniejszym wietrze, ale i tak ją uwielbiam


Startuje w konkursie Letniej Akademii Szycia.

Jeśli podoba wam się moja spódniczka to byłabym wdzięczna za oddanie na nią głosu tutaj.
Głosować można pod wszystkimi pracami.

29 komentarzy:

  1. Spódniczki z koła zawsze są efektowne :)
    Zmieniłaś fryzurkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obcinałam się, to tylko takie uczesanie ;)

      Usuń
  2. Fajna spódniczka, podoba mi się tkanina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ;) szkoda, że już nigdzie takiej nie dostanę.

      Usuń
  3. Spódniczka jest super! Gdyby nie duże zużycie materiału spódnice z koła (jak dla mnie długie) byłyby modelem, który najchętniej bym szyła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tą krótką spódniczkę wcale mi dużo materiału nie zeszło. Znaczy, że mogę szyć takich więcej i to mnie bardzo cieszy :D

      Usuń
  4. piekna fantastyczna spodniczka wygladasz cudownie w takiej krecacej sie spodniczce :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super spódniczka! też chciałabym sobie takową uszyć, ale cholerstwo tyle materiału pożera, że na razie mnie nie stać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie taka krótka dużo materiału nie zżera, można szyć ;)

      Usuń
  6. Piękna! Mam w planach uszycie spódnicy z koła, a jak widzę Twoją to nabieram coraz większych chęci na podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Materiał świetny, ale dla mnie stanowczo za krotka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja! Spódniczki z koła są mega kobiece i twoja też tego dowodzi:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W zupełności rozumiem uwielbienie dla spódniczek z koła, sama padłam jego ofiarą i nie mogę się doczekać, żeby uszyć sobie drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam spódnice z koła, szyje się szybko i efekt wspaniały. Gorzej bo trzeba na to trochę materiału. Twoja wygląda bardzo ładnie i zazdroszczę maszyny co to tak rach ciach szyje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo ładnie, fajnie prezentuje się na czarno białych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak się bawił w ustawieniach aparatu i sama nie myślałam, że wyjdą takie fajne zdjęcia :)

      Usuń
  12. obie są śliczne :) pięknie wygląda :) fajnie zestawilas pierwsza spodniczke :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna! Bardzo pięknie podkreśla figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Its like you learn my mind! You seem to know a lot aplproximately this, such as you wrote the guide in it or something.
    I feel that you simply ccan do with a few p.c. to force the message house a little bit, but other than that, that is wonderful blog.

    A great read. I'll certainly be back.

    Feel free to surf to my web site; auto blogging

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for ones marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you can be a
    great author. I will be sure to bookmark your blog and will often come back sometime soon.
    I want to encourage you continue your great work, have
    a nice holiday weekend!

    my weblog: pirater un compte facebook c est quoi

    OdpowiedzUsuń
  16. No to mamy urodziny tego samego dnia :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajrzałam do Ciebie po dłuższej przerwie, a tu takie cudeńka :) Fajne te czarno-białe zdjęcia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajrzałam do Ciebie po dłuższej przerwie, a tu takie cudeńka :) Fajne te czarno-białe zdjęcia, super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnica z koła to dla mnie jak obrzęd inicjacyjny do bycia prawdziwą szyciową blogerką:D sama nie wiem, czemu jeszcze jej nie mam, choć zabieram się od dawna:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódniczki z koła wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  21. łaaaa, spódnice i spódniczki z koła są mega - Twoja oczywiście do mega się zalicza! :D
    Pozdrawiam i będę podglądać! :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.