Piórniki


Dawno mnie tu nie było.Wszystko przez to, że ostatnio mi nic nie wychodzi. Przynajmniej jeśli chodzi o szycie ubrań. Uzbierało mi się kilka zaczętych rzeczy, które teraz leżą w kącie, bo już nie miałam do nich siły. W końcu stwierdziłam, że muszę sobie zrobić małą przerwę od ubrań, to może zła passa minie. Powyciągałam kolorowe bawełny i wymyśliłam sobie takie oto piórniczki. Co dziwne szyło mi się szybko, przyjemnie i bez żadnych problemów. Powstało ich więc kilka. Z piórników jestem zadowolona, bardzo mi one humor poprawiły. Jeszcze dzisiaj biorę się za szycie spodni. Mam nadzieje, że nie będę wstydziła się wyjść w nich z domu :)





18 komentarzy:

  1. Śliczne są. A przez te kolorki aż się gęba cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są prześwietne. Czasami dobrze jest się oderwać od tego co nie chce wyjść i wziąć się za coś innego:) Życzę tobie udanego szycia i udanych spodni!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten kształt, wydaje się, że ułatwia wyciąganie rzeczy ze środka :)
    Mam nadzieję, że teraz ze spodniami pójdziesz jak burza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym myślałam rozrysowując go. Nie raz mi się zdarzyło, że jakiś za długi ołówek utknął w piórniku i trochę trzeba było się naszarpać przy wyciąganiu. Tu raczej takich problemów nie będzie ;).

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają i mają wyjątkowo oryginalny kształt. Niestety tak to jest, że czasem coś nie wyjdzie i potem zalega. Powodzenia ze spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym chciała taki piórniczek :(. Piękne są :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne piórniczki, mnie z koleji nie idą takie małe rzeczy...wolę szyć ubrania :-) Czekam na spodnie!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to chyba zależy od humoru. Małe rzeczy nawet czasami przyjemniej mi się szyje.

      Usuń
  7. Ciekawy design - nie wiem czy Twój pomysł czy gdzieś podpatrzony, ale całkiem przyjemne te piórniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To mój pomysł. Przynajmniej ja takiego wcześniej nie widziałam :P. Wymyśliłam sobie jak ma piórnik wyglądać, a potem pokombinowałam z wykrojem aby osiągnąć zamierzony efekt :). Chociaż już coś mi siostra mówiła, że u niej w klasie ktoś ma podobny:P Więc chyba nie jestem taka pomysłowa :P

      Usuń
  8. i co z tego ze ktos juz wymysli, te sa twoje wlasne i piekne i praktyczne, a to ze nie masz weny teraz to tak bywa, odpusc sobie na jakis czas, i potem wroci wena jeszcze wiekszy... znam to u siebie buzka Suzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne piórniki! życzę przerwania złej passy w szyciu ubrań - oby się Tobie te spodnie szyło łatwo, przyjemnie, szybko i żeby dobrze wyszły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki świetny :) brakuje mi takieg na zajęcia :):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj,piórniczki SPER.pozdrawiam bardzo serdecznie.Jola

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te piórniki, mają bardzo fajny kształt :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.