Ta bluzka musiała się udać

   Już miałam wychodzić z jednego z moich ulubionych sklepów z tkaninami, kiedy dostrzegłam na przecenach sweterkowe cudo. Zostały tylko dwa niewielkie kupony. Chwilę później szłam do domu z siedemdziesięcioma centymetrami tej pięknej dzianiny zastanawiając się co mogę z niej wyczarować. Pierwsze co mi do głowy wpadło to bluza. Obawiałam się jednak, że materiału mi na nią nie starczy. Zaczęło się więc kombinowanie. Miałam zamiar połączyć dwie tkaniny, czarna dzianina na tył , albo na rękawy. Nie mogłam jednak znaleźć odpowiedniego materiału, albo i też nie chciałam. To rozwiązanie nie do końca do mnie przemawiało. Marzyła mi się zwykła prosta bluzeczka z tej pięknej dzianiny. Nie mogłam zrealizować tego marzenia, więc wzięłam się za inne rzeczy. W ten weekend mnie coś ruszyło i stwierdziłam, że ten kupon nie może się już dłużej kurzyć na półce.


Zrobiłam formę na bluzkę i rękaw, przyłożyłam do tkaniny i o dziwo wszystko się zmieściło. Super. Zaryzykowałam i nie zrobiłam modelu próbnego. Tak, tak, obiecywałam sobie, ale lenistwo zwyciężyło. Na szczęście wszystko okazało się być ok. Ufff. Kobieta zmienną jest, więc prosta bluzeczka już zdążyła mi się odwidzieć. Wyciągnęłam ekoskórę, która jak mi się przypomniało, została właśnie kupiona z myślą o tym projekcie. Zrobiłam z niej wstawki na ramionach i oblamowałam dekolt. Miałam ochotę na więcej, ale okazało się to to tak upierdliwe w szyciu, że sobie odpuściłam. Skórka w dotyku jest jak guma, więc za nic nie mogłam jej zmusić, aby przesuwała mi się pod stopką tak jak trzeba. Teraz nawet się cieszę, że na tym stanęło. Mam wrażenie, że dodatkowe wstawki z ekoskóry wyglądałyby trochę tandetnie. Tak jest idealnie.
  Oto już cała historia mojej bluzeczki. Już ją kocham :D choć nie wszyscy podzielają moje zdanie. No trudno :)


Pare zdjęć robionych podczas pracy:

Efekt:







To już chyba ostatnie zdjęcia robione tej jesieni poza domem. Ten śnieg w tle nie cieszy mnie za bardzo.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

44 komentarze:

  1. Śliczna bluzeczka i cudowna dzianinka!!! Uwielbiam kupowac "resztkowe" kupony. Zazwyczaj są troszkę tańsze i zawsze wychodzi z nich coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pierwszy raz udało mi się na taki resztkowy kupon trafić. W moim mieście jest sklepik, w którym są kosze z resztkami, ale nic nie jest przecenione. Tego nie rozumiem.

      Usuń
  2. Dzianina też mnie zachwyciła! Bluzeczka wyszła naprawdę super! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. I udała się :-) Cudny krój, świetny materiał i powalający efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. no i się udało w 100% :) mnie też kuszą te wstawki z eko skórki, ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Ale aż mnie gęsia skórka przeszła jak cię zobaczyłam w sweterku,a w tle śnieg- oj nie byłabym sie w stanie tak poświęcić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się skupiłam na tym aby jak najszybciej zrobić kilka zdjęć, że zapomniałam o zimnie ;D U mnie w mieszkaniu zdjęcia wychodzą tragicznie .

      Usuń
  5. Bardzo fajna! Wstawki ze skórki fajnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaaaaa....rewelacyjna! uwielbiam takie melanżowe bluzki! Świetnie w niej wyglądasz i widzę że coraz fajniejsze ciuchy wychodzą spod twojej igły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że dostrzegasz u mnie postępy :) tak ma być :D

      Usuń
  7. Świetna tkanina. A że inni nie podzielają Twojego zachwytu, to nieważne. Grunt, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ja w tym chodzę, mi ma być wygodnie i mi ma się podobać :D ale oczywiście miło jak podoba się też innym .

      Usuń
  8. no udala ci sie ta bluzka, tkanina swietna, wygladasz w niej bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No masz rację bluzka jest bardzo fajna. Wstawek jest jak w sam raz, dzianinka przepiękna aż się dziwię, że pozwoliłaś jej na leżakowanie na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Aż mi wstyd było :P. Tak się z jej kupna cieszyłam, a potem tak potraktowałam nieładnie ;)

      Usuń
  10. Ta bluza to według mnie jeden z Twoich najlepszych projektów i potwierdza to co już dawno zaobserwowałam, że masz dobre wyczucie i bardzo fajnie rozwijasz się jeśli chodzi o projektowanie ciuchów :-)
    Uważam, że wstawki z eko skóry są genialne i obecnie bardzo na czasie, sama mam w planach kurtkę z wełny ze skórzanymi wstawkami i już nie mogę się doczekać szycia :)
    Ten sweter to po prostu hit! Trzymaj tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To chyba najmilszy komentarz jaki kiedykolwiek dostałam :) Nawet nie wiesz jak bardzo mnie teraz zmobilizowałaś do dalszej pracy :D

      Usuń
  11. Odgapiając od ulubionej blogowiczki pewne słówko powiem tylko CZADOWY!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :) Bardzo mi pasuje to określenie do tego sweterka :D

      Usuń
  12. Bardzo fajnie wyszło, prosto, ale nie nudnie. Te dodatki z ekoskórki dobrze pasują do całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami im prościej tym lepiej :)

      Usuń
  13. Bluzka piękna i świetny zegarek do niej dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) uwielbiam ten zegarek

      Usuń
  14. Bluzka świetna i rajstopy...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Rajstopy ciekawe jednak ciężko coś do nich dopasować ;)

      Usuń
  15. Cudna bluzka, wstawki pasują idealnie. Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszła super i fajnie że udało Ci się wykorzystać wymarzone 70cm :) Domyślam się że wstawki musiało się szyć ciężko, patrzę na nie i myślę że ja bym się bała na taki gumowy materiał porwać. A Tobie ładnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Troszkę trzeba było się namęczyć, ale efekt to wynagradza. Muszę bardzo uważać podczas szycia tej skórki, najmniejsze zbliżenie do żelazka a już się topi. Zniszczyłam sobie tak już kosmetyczkę, no i nawet nie wiem kiedy ;).

      Usuń
  17. śliczna bluzka :)
    ps. a kto wygrał w rozdaniu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wyniki rozdania podawane były w terminie czyli w notce z 10 listopada.

      Usuń
  18. No elegancko :) bardzo fajna bluzka :) a mogę wiedziec, gdzie w Częstochowie zaopatrujesz się w tkaniny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się podoba ;) Tkaniny kupuję na al.Wolności 13. Mały sklepik, ale tylko tam w Częstochowie mogę dostać tkaniny takie bardziej na czasie:).W bramie wcześniej jest sporo wzorzystych dzianin. W domu handlowym "Centrum" (też Wolności) jest spory wybór i fajne przeceny. Bawełny kupuję na przeciwko "Puchatka" w takim sklepiku z tkaninami pościelowymi, mają też flanelę.

      Usuń
  19. Ta tkanina jest wyjątkowa. Bluzka którą z niej wyczarowałaś świetnie leży, dobrze pasują tez te czarne elementy. Brawo! ;-)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszą takie komentarze :) Dziękuję Ci pięknie i również pozdrawiam :D

      Usuń
  20. Hej Suzi :-) Fajnie, że do mnie wpadłaś :-) U mnie trochę przestoju, ale mam nadzieję zaraz się ruszy :-) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. bluzka jest rewelacyjna! jest dokładnie taka jaką sama chciałabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna dzianina. Bluzka z niej wyszła elegancka, a wstawki ją ładnie urozmaicają.
    Więcej tej skórki to już by było za wiele. Niech się dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny i Ty w nim. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. https://www.facebook.com/pages/Tkanimax/467619746615649?ref=hl
    zapraszamy!!!

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.