Kraciaste spodenki

  Przez ostatnie dwa, trzy tygodnie uszyłam tylko jedną rzecz, mały koszyczek do łazienki. Tęskni mi się do maszyny bardzo, ale zasiąść przy niej nie mam kiedy. Mam nadzieję, że jeszcze kilka dni i będę mogła zrealizować przy niej parę moich szyciowych planów. 
  Aby tu tak pusto nie było pokazuję Wam moje kraciaste gatki do spania. Uszyłam je ponad miesiąc temu, wykrój własny. Tkanina to flanela w typową czerwono-granatową kratę. W pasie jest tunel na gumkę. Z tego samego materiału zrobiłam sznureczek do wiązania. Nie ma tu co więcej pisać, bo spodenki są bardzo proste, w szyciu ekspresowe.





21 komentarzy:

  1. Super spodenki, super krateczka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. niby proste, ale na pewno pamiętasz czasy jak pierwszy raz uszyłaś takie cudo i pomyślałaś "udało się!!!" w najprostszych rzeczach najwięcej radości :) fajny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal każda uszyta rzecz niemal tak samo mnie cieszy :)

      Usuń
  3. Super spodenki! Uwielbiam takie do spania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma o czym pisać a spodenki są, takie małe coś też cieszy :-)
    (przy okazji, mój blog ma nową nazwę: kingaszyje.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację, muszę sobie zapisać :). Bym się jeszcze zastanawiała dlaczego tak długo nic nowego się u Ciebie nie pojawia :)

      Usuń
  5. Proste, fajne, w super kratke i na pewno wygodne do spania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze szyję sobie gacie do spania. Te ze sklepu zawsze po pierwszym praniu mają skoszone szwy i strasznie mnie to drażni :) Fajna flanelka - na pewno milutka i cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażenie że piżamy to szyją z resztek materiałów. Często są skrojone nie po nitce prostej i się przekręcają, wywijają, a przez co są niewygodne. No i ceny też nie zachwycają.

      Usuń
  7. A jak zrobiłaś wykrój? Bo też bym sobie takie ruszyła:). Twoje są super :)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazywałam już jak zrobić go samemu, o tu proszę :http://suzospiracje.blogspot.com/2013/07/jak-zrobic-wykroj-na-meskie-szorty.html Niby męskie, ale dla siebie szyje spodenki wg tego samego schematu.

      Usuń
    2. Dzięki :)! Miałam szyć z flaneli, ale jeszcze nie trafiłam na żadną a w zapasach mam fajną bawełnę, więc zrobię model wiosenny :).

      Usuń
  8. Bardzo fajne, mój chłop ma z identycznej tkaniny takie do spania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te też mam zamiar tylko do spania wykorzystywać ;)

      Usuń
  9. Fajne są. Powinnam sobie sprawić coś prostego żeby się podbudować na szyciowej ścieżce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne gatki!!! Muszę o takich pomyśleć;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mƴ spouse anԀ I stumbleed over herе Ԁifferent page and thought I
    should check things out. Ι like what I seee so nnow i'm following you.

    Loook forward to checking out yyour web page yet ɑgain.


    Here is my weblog - curse client game alter database failed because a lock could not be placed on database

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są! ale najbardziej na twoim blogu spodobał mi się twój płaszcz beżowo-czarny! pełna profeska :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Są naprawdę ekstra! Dodatkowo ten materiał...uwielbiam kratki!

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.