Pierwsze urodziny bloga

  Ostatnio moją głowę zaprzątały nieco inne sprawy niż szycie i blog. Z tego powodu też dzisiaj miło się zaskoczyłam. Zaglądając na stronę, dosłownie przez przypadek dojrzałam, że archiwum zaczyna się od lutego. Klikam dalej. Pierwszy post jest z datą 2 luty 2013. Tak jak myślałam, przegapiłam pierwsze urodziny. No jak mogłam ;). 
  Później do mnie dotarło. Niesamowite. Nie sądziłam, że wytrwam tak długo w prowadzeniu bloga.  Co więcej, bardzo to polubiłam. Ten rok był dla mnie bardzo udany. Gdy zaczynałam szyć słyszałam, że pewnie szybko mi się to znudzi, nie będzie mi się chciało itd. Przeglądając różne strony poświęcone tej pasji pomyślałam, że prowadzanie takiego bloga nieźle mobilizuje do rozwijania się. W końcu nie wypada wstawiać jednego posta na dwa miesiące ;). Trzeba szyć coraz to nowsze rzeczy, trzeba się uczyć, musi być widać postępy. Zdecydowałam. Miałam jednak lekkiego stracha. To Dawid wymyślił nazwę Suzospiracje i niemal zmusił mnie do dokonania pierwszego wpisu. Jestem mu za to bardzo wdzięczna, bo tak to pewnie do dnia dzisiejszego bym się nie zebrała ;). Prowadzenie bloga świetnie wpłynęło na moją ambicję. Z tygodnia na tydzień zakochiwałam się w szyciu coraz bardziej. Wasze komentarze pod kolejnymi postami zachęcały mnie do dalszej pracy. Cudownie było poznać osoby o podobnych zainteresowaniach od których zawsze to można było liczyć na jakieś praktyczne porady. Dzięki Wam i wsparciu mojej rodziny, przyjaciół, znajomych pokochałam szycie na zabój :D Coraz to więcej zamówień cieszy mnie ogromnie. Wiem też, że zachęciłam kilka osób do nauki szycia, a to jest bardzo miłe :)



Przez ten rok umieściłam 56 postów, zajrzeliście do mnie ok. 24 500 razy i zostawiliście 1045 komentarzy. 

Głównie szyłam ubrania...

ale też nerki, kosmetyczki, futerały...

zamieściłam kilka instrukcji ....

Brałam udział w Letniej Akademii Szycia:                                              Tutaj przeróbki starych ciuchów:

Próbuję też szyć według własnych pomysłów:


Dziękuję, że zaglądacie :)

23 komentarze:

  1. Gratulacje i wszystkiego najlepszego nie tylko blogowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego!:D Oby kolejny rok blogowy był równie udany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieje, że będzie :)

      Usuń
  3. Winszuje udanego szyciowo roku i życzę mnóstwa zapału na kolejny rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. troche tego poszylas gratuluje wytrwalosci i nie rezygnuj w zadnym wypadku!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne urodzinowe podsumowanie;) U mnie też już miną rok, ale jakoś nie byłam aż tak aktywna;) Pora na poprawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam już widzę poprawę :). Wciągasz się już chyba powoli w blogowanie ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam do Ciebie zaglądać :-) Rozwinęłaś się szyciowo przez ten rok ogromnie! - gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło, bo ja też bardzo lubię zaglądać do Ciebie :) Zarażasz optymizmem :D

      Usuń
  8. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga:) Przy takich podsumowaniach zawsze doskonale widać, jakie postępy czyni dana osoba i jak bardzo się rozwija. Zgadzam się, że blog daje ogromnego kopa motywacyjnego do szycia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dopiero przy robieniu podsumowania do mnie dotarło ile już rzeczy uszyłam. Na dodatek nie wszystkie pokazywałam na blogu.

      Usuń
  9. Aż ciśnie się by napisać 100 lat bloggowania i szycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje i "szyciowych" 100 lat!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję cierpliwości, wytrwałości, motywacji i świetnych pomysłów! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po odspiewaniu choralnego sto lat, wypada pozyczyc kolejnych dlugich lat szyciowej pasji i dzielenia sie z nami swoimi postepami w szyciu. Przez ten rok naprawde solidnie napracowalas sie. A teraz mozemy juz zaczac jesc tort? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę przez ten rok naszyłam, ale mam nadzieję, że przyszły będzie jeszcze bardziej owocny :) Tak, tak, oczywiście zapraszam na tort :P

      Usuń
  13. Imponująca fotorelacja stworzonych przez Ciebie rzeczy:) życzę następnego takiego roku i jeszcze następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacjeee :* i oby kolejny rok był dobry dla Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nazwa bardzo trafna, bo Twój blog jest bardzo inspirujący :)! Gratuluję i życzę kolejnego inspirującego i blogującego roku :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że się spóźniłam, ale życzę Tobie następnego blogującego roku i jeszcze więcej inspiracji, pomysłów i cierpliwości w ich wykonaniu. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.