Bluzka z baskinką na 122

 Dostałam reklamówkę ścinek pozostałych po szyciu ubrań do sklepu. W zamian miałam z nich uszyć coś dla małej Patrycji. Rozmiary resztek są spore, ale wszystkie tkaniny takie zbyt poważne mi się wydają dla dziewczynki chodzącej jeszcze do przedszkola. Przegrzebałam szafę i znalazłam spory kawał pięknego materiału w kwiaty, z którego powstała już wcześniej sukienka. Wybrałam wykrój na bluzkę z baskinką 141 z Burdy 12/2013. Przyznam, że dziwnie mi się szyło coś tak niewielkiego. Po raz drugi w życiu wzięłam się za wszywanie lamówki i chyba nie prędko się to powtórzy. Grhhhhh nie lubię. Dzisiaj bluzeczka jedzie do młodej właścicielki. Cały czas mam wrażenie, że okaże się za mała, chociaż i tak wykroiłam trochę większą niż powinnam.
Ja nawet jestem z niej zadowolona, a jak wam się podoba?





30 komentarzy:

  1. Mała dama na pewno będzie zadowolona, bo bluzeczka wyszła urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Sama bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po uszyciu też stwierdziłam, że sama bym taką chciała;). Niestety tkaniny w kwiaty już za mało zostało :(

      Usuń
  3. urocza bluzeczka :) sama nie lubię wszywać lamówek, ale praktyka czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Przyszywanie lamówki ułatwia stopka do tego przeznaczona, mam i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała w taką zainwestować. Ładnie wyglądają obszycia lamówką, ale bez stopki za bardzo się z tym umęczyłam ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładna. Myślę że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna! za lamówkę jeszcze nigdy się nie brałam, ale każdy mi tak to odradza, że nawet mi się do niej nie spieszy :)
    świetna spódniczka byłaby z tego materiału, w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mama mojego chłopaka jest krawcową i jak zobaczyła tą bluzeczkę sama się zdziwiła, że mi się chciało lamówką obszywać :P Chyba niewiele osób jest które to lubią. Co do spódniczki, to dobry pomysł. Idę zobaczyć, czy mi na nią tkaniny jeszcze starczy :).

      Usuń
  7. Śliczna bluzeczka, i ładny wzór.
    Pozdrawiam i zapraszam: http://ktogus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja polubiłam wszywanie lamówki :-) Bluzeczka urocza! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wow! A masz stopkę do tego czy tak bez? Podziwiam ;)

      Usuń
  9. To prawda, lamówka może dać nieźle w kość ;-) Bluzka wyszła Ci idealnie, piękny nadruk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tkanina cudowna rzeczywiście. Trzeba wspomnieć, że ma ok.30 lat. Dostałam ją już dużo wcześniej od prababci Patrycji ;)

      Usuń
  10. ślicznie wyszła:) a co do lamówki może trzeba dokupić lamownik?
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już mam w planach tyle rzeczy przydatnych do szycia do kupienia, że się w tym gubię :P Teraz mam skarbonkę na overlock i postanowiłam sobie, że na nic innego nie potrzebnego w danej chwili kasy nie będę wydawała ;)

      Usuń
  11. Chciałabym zobaczyć jak wygląda na małej właścicielce ;).
    Wiesz, że Cie podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym zobaczyć :) Mam nadzieje, że wkrótce będę miała okazję.

      Usuń
  12. Idealna dla małej elegantki!

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzeczka powiem idealna...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, w sam raz dla małej dziewczynki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za wszystkie komentarze :). Pierwszy raz szyłam coś dziecięcego i byłam bardzo ciekawa opinii.

    OdpowiedzUsuń
  16. Elegancko Ci wyszła :) mała dama na pewno będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. No bardzo ładna :) i lamówka wygląda na równo przyszytą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co do materiału nie przypadł mi do gustu ale krój świetny :* Pozdrawiam i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudo, i jeszcze ta baskinka, rewelka :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo efektowna:) wogle poszperalam u ciebie troche i naprawde podziwiam cie za precyzje szycia, a ciuszki wygldaj jak ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.