Czarna mamba

Udało mi się sfotografować siostrę w spódniczce, którą jej uszyłam już jakiś czas temu (sama nie mam ostatnio ochoty pozować do zdjęć, a w kolejce czeka już kilka ciuchów). Przed świętami będąc razem na zakupach Ola pokazała mi jakie spódnice z wystaw sklepowych jej się podobają. Wszystkie miały jedną cechę wspólną, kontrafałdy. W pierwszym sklepie do którego weszłyśmy znalazłyśmy idealną, czarną tkaninę tak tłoczoną, że wygląda jak pikowana.  Szycie poszło migiem. W końcu ile czasu może zająć ułożenie prostokąta w kontrafałdy, doszycie paska i wszycie zamka? Tak pracować lubię :)



 Tak podoba mi się kołnierzyk w tej bluzce, że musiałam zrobić mu zdjęcie w zbliżeniu ;). Zastanawiam się, czy nie spróbować samej stworzyć coś takiego.


Widać od razu, że siostra to fanka czerni :). Ja aż taką wielbicielką tego koloru nie jestem, ale spódnica bardzo podoba mi się w tym zestawieniu.

27 komentarzy:

  1. Tez byl czas kiedy nosilam tylko czern. Spodniczka idealna, prosta, a takie lubie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam taki okres jak byłam w gimnazjum. Szybko mi przeszło, ale trochę trwało zanim udało mi się ożywić nieco garderobę ;)

      Usuń
  2. Faktycznie bardzo fajny materiał, a kontrafaldy są bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerń to klasyka, a spódnica twojej siostry to udowadnia. prosta, ale efektowna. Krótko mówiąc - bombowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. To dowód na to, że nie trzeba kombinować i się męczyć aby stworzyć coś efektownego.

      Usuń
  4. Materiał jest trafiony w dziesiątkę - wyszła fantastyczna spódniczka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystawy sklepowe są super. Rzadko odwiedzam centra handlowe, ale jeśli już tam zaglądam to łażę i patrzę co tam na manekinach:) Spódniczka urocza, bardzo lubię kontrafałdy, choć czuję się w nich jak gruba Berta;) I mam ten sam problem ze zdjęciami - kolejka ubrań sobie czeka a ja nie mam jak, no nie mam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd szyję na prawdę bardzo rzadko bywam w centach handlowych. Jeśli już jestem i coś przymierzam to myślę tylko o tym, że mogę sobie coś takiego uszyć z fajniejszej tkaniny i za połowę ceny. Wychodzę więc z niczym. Zostaje więcej kasy na nowe tkaniny ;)

      Usuń
  6. Też mi się podoba! Fajna tkanina!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brr, też nie jestem fanką czerni, ale Twojej siostrze w niej do twarzy. Spódnica bardo ładna, takie szycie to sama przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no i zaczynam obserwować na bloglovin, bo wszystkie prace pikne!

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się to co robię :)

      Usuń
  8. Piękna spódniczka!! I jeszcze piszesz, że szybko i łatwo się szyło - sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie szyjesz aż jestem pod wrażeniem :D ♥
    Ps. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award więcej dowiesz się tutaj zapraszam ! ---> http://yelowmonster.blogspot.com/2014/03/nominacja-do-liebster-blog-award_10.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo i za komplement i za wyróżnienie :)

      Usuń
  10. Trzeba mieć figurę do takiej kiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pod wrazeniem, piekna spodnica, ale oczywiscie siostra jest piekniejsza :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę komplement siostrze ;)

      Usuń
  12. Ooo, super spódnica! Hmm, a możesz krótko opisać, albo napisać na maila, jak ułożyłaś spódnicę z prostokąta właśnie? Ja takiej jeszcze nie próbowałam...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz postaram się napisać maila :)

      Usuń
  13. Tez lubię takie szycie, bez wykroju, z pomysłem, chwila moment i już jest ciuszek :-) Materiał rzeczywiście świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami od kroju ważniejsza jest właśnie tkanina :)

      Usuń
  14. Super spódnica i super tkanina!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako wielka fanka czerni przyznam, że zarówno spódnica, jak i stylizacja są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna spódnica! Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna i spódnica i bluzka :))

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.