Kombinezon

 Powstał z babcinej sukienki. Trochę się z nim namęczyłam, ale warto było. Na dekolt początkowo nie miałam pomysłu. Wykorzystałam w końcu ten z sukienki, zmieniając tkaninę w kwiaty na jeans. To, że w talii miały być wycięcia, wiedziałam od samego początku. Zanim jednak je zrobiłam narysowałam z 10 opcji w zeszycie. Oczywiście zdecydowałam się na pierwszą i najprostszą wersję. Kombinezon szyłam nie mając gotowego wykroju. Górę zrobiłam upinając materiał na manekinie. Spodenki powstały na podstawie tej instrukcji. Zakładki i zaszewki spinałam na sobie (dlaczego te manekiny mają takie płaskie tyłki?). Następnie połączyłam obie części. Z tyłu wstawiłam zamek, z przodu jeansową wstawkę.





Kombinezon powstał na konkurs organizowany przez o rety! i firmę Brother.

Projektowanie i szycie czegoś od samego początku do końca sprawia mi tak ogromną przyjemność, że już prawie nie sięgam po gotowe wykroje. Może i czasami zajmuje to więcej czasu, ale ta satysfakcja z wykonania ciucha według własnego pomysłu jest niesamowita.

13 komentarzy:

  1. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba, wielkie brawa dla Ciebie za pomysl i wykonanie. Zycze rowniez powodzenia w konkursie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny,powinien zająć pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Pięknie w nim wyglądasz, a sam kombinezon bardzo oryginalny :) Nie wiem kto wygrał w konkursie, ale faktycznie popieram Lilianę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz w tym kombinezonie oszałamiająco! Kobieco, lekko, a jednocześnie seksownie :) Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, odważny i bardzo pomysłowy:) Także rzadko kiedy korzystam z wykrojów, a jak już, to aby zyskać pewną formę podstawową, na której można eksperymentować. Pewnie dlatego u mnie tak sporadycznie pojawia się coś z Burdy czy innych tego typu gazet:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon robi duże wrażenie - jest oryginalny i seksi! Fantastyczny pomysł i wykonanie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł! Świetna z Ciebie projektantka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jestem pod ogromnym wrażeniem :) Brawo

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.