Koronkowe szorty

  Błękitnej koronki mam sporo, więc szukam pomysłów jak ją wykorzystać. Jeśli wam coś do głowy przychodzi to piszcie. Teraz szyję długą spódnicę, szorty powstały już jakiś czas temu. To już kolejne w tym stylu jakie wyszły spod mojej maszyny.
   Spodenki są na gumie. Tkanina jest bardzo, ale to bardzo elastyczna, więc robienie zamka nie miało sensu. Podszewka jest biała. Jako, że ta już się aż tak nie rozciąga, to przy połączeniu szortów w całość nie wyglądało to dobrze. Załamałam się. Wierzchnia warstwa wisiała z 10 cm niżej. Postanowiłam więc skrócić nieco część koronkową. Zszyłam razem i jest ok. Szorty wiszą miesiąc na wieszaku i nic się niepotrzebnie nie powyciągało. Jestem zadowolona. Z rozpędu powstały aż dwie pary.
   Dzięki gumce w pasku spodenki są bardzo wygodne. Najbardziej podobają mi się w połączeniu z jasnymi bluzkami.






Na zdjęciach moja siostra. Ja nadal unikam aparatu ;)
Jak pisałam wyżej, spodenek mam dwie pary, więc jedna jest na zbyciu (dokładnie ta ze zdjęć). Jeśli ktoś byłby na takie chętny proszę pisać na maila.

10 komentarzy:

  1. Fajowe :) a długa kieca będzie super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! - zdecydowanie spódnica maxi :-) Spodenki są świetne! :-)

      Usuń
  2. Ładnie ten błękit wygląda na opalonych nogach;) A może by jakąś koronkową torbę uszyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne:) A jak masz jeszcze koronkę to może jakaś mini sukienka? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe spodenki :) Fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie koronki :) Spodenki są bardzo ładne :) Na początku jakoś bardziej skojarzyły mi się z ciemną bluzką, ale jasna faktycznie pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygodne, lekkie idealne na letni czas :) a z takiej koronki to tylko sukienka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I sukienka i koronkowa torba byłyby fajne. A portki są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym uszyła sukienkę pudełkową, a może spróbować z kontrastową podszewką??

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.