Długa spódnica

 Gdy mama dojrzała w sklepie cienką, lejącą, wzorzystą dzianinę stwierdziła, że jest idealna na letni kombinezon. Ja wyobraziłam już sobie z niej znienawidzony przez mężczyzn model spódnicy, czyli taki do samej ziemi. Mama nie zmogła zdecydować się na zakup, więc skorzystałam ja. Jeszcze tego samego dnia wzięłam się za szycie.


  
 Spódnicę skroiłam tak aby rozszerzała lekko ku dołowi. Zamiast wciągać gumkę w pasek, zrobiłam ściągacz ze starej, mocno elastycznej koszulki. Więcej do opisywania nie ma, bo taką spódnicę szyję się na prawdę prosto i ekspresowo. Takie miłe zajęcie na wieczór. Może uda mi się przygotować instrukcję szycia takiej maxi.
  Już raz uszyłam sobie długą spódnicę, ale nie mogłam się do niej przekonać. W końcu ją przerobiłam. Tym razem jest inaczej, uwielbiam ją i zakładam kiedy tylko się da. Teraz zamarzyła mi się sukienka do ziemi, tylko czy zdążę ją uszyć jeszcze w te wakacje?








Spódnica- projekt własny
Tkanina- Tkanimax w Częstochowie
Zużycie materiału- 155cm-100cm 
+ tkanina na ściągacz-długość 20 cm

15 komentarzy:

  1. Przepiękna! Ślicznie Ci w niej, musisz koniecznie uszyć sobie więcej takich spódnic.
    Ja też w tym roku przekonałam się to spódnic maxi, właśnie jestem w trakcie szycia :) na upały są idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się sprawdza kiedy na dworze za zimno na krótką kieckę, a za gorąco na długie spodnie ;)

      Usuń
  2. Bardzo Ci w niej dobrze :) Mój Maciek też nie lubi takiej długości. Ale co oni wiedzą... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłam się bo mój facet stwierdził, że nie jest taka zła ;)

      Usuń
  3. Świetny wzór! Spódnica super! Ja też się rozkochałam teraz w maxi :) Są rewelacyjne!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica wygląda na bardzo wygodną :-) Je też ostatnio przekonałam się do maxi - rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna!!1 Super świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna:) Na lato jak znalazł, bo wygodna i stanowi odmianę od spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że uszyłaś długą spódnicę bo naprawdę wyglądasz a i materiał jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SSSuuuuperrr, wyglądasz w niej stylowo tak jakoś dojrzale kobieco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Może w końcu nie będą mówili, że wyglądam na młodszą od mojej młodszej siostry :)

      Usuń
  9. ślicznie Ci w tej spódnicy :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. inspirują mnie ludzie , którzy uczą się szyć:) ja chciałbym się kiedyś nauczyć:) ps. obserwuję i polubiłam na fb i wolnej chwili zapraszam o mnie:* jeśli mój blog Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz i polubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale wspaniały materiał! ślicznie wyglądasz w tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.