Męskie spodnie dresowe 2014

  Zeszłoroczne krótkie spodnie Dawida się zużyły i dostałam zamówienie na uszycie kolejnych. Tym razem wybraliśmy cieńszą, bardziej odpowiednią na lato tkaninę. Nie chciałam się powtarzać, więc stworzyłam nowy wykrój. Ciekawe czy co roku będzie powstawał nowy model ;). Mam nadzieję.




 Poszukiwanie inspiracji szło nam bardzo kiepsko. W końcu wzięłam kartkę i ołówek, narysowałam pierwsze co mi do głowy wpadło. Krótkie spodnie z naszywanymi, prostokątnymi kieszeniami i mankietami. Dawid wprowadził drobną zmianę, postanowił ściąć prostokąty na rogach. Była to świetna decyzja. Kieszenie w tej postaci prezentują się o wiele lepiej.
 Wykrój zrobiłam sama. Elementy spodni zszyłam na owerloku, dodatkowo zrobiłam stębnowania przy szwach. Kieszenie na brzegach wzmocniłam fizeliną. Mankiety podwinęłam na dwa razy i przyszyłam przy krawędzi. W pas wciągnęłam gumkę.










 Model spodni- pomysł mój i Dawida
Tkanina- dzianina dresowa, sklep Maritex
Zużycie materiału- 150cm/60cm

12 komentarzy:

  1. Kurcze, ale świetne! A ja tyle czasu zwlekam żeby mężowi uszyć, chyba w końcu się zaprę i uszyję, może też mi takie fajne wyjdą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz się za obszywanie męża, dużo prościej się szyje niż dla kobiety :)

      Usuń
  2. Bajeranckie spodnie! I świetny pomysł na kieszenie. Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają. Jeszcze takich nie widziałam na półkach sklepowych ;)

      Usuń
  3. Super, super. Kieszenie naprawdę dodały smaczku no i mankiety też fajny pomysł. No ale poza tym to syna jakiego przystojniaka masz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Syna? dobrze zrozumiałam? Ja to dopiero 21 lat mam :P Jednak, że Dawid jest przystojny to się zgodzę ;)

      Usuń
  4. no super wyszły!! kieszenie fajowo tak ścięte , więc strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe i z ciekawymi detalami:) Mnie jeden facet podpytuje o uszycie podkoszulka, chyba w końcu uszyje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich namawiam do szycia męskich rzeczy ;) Sama przyjemność, żadnych zaszewek, nic nie musi być tak idealnie dopasowane.

      Usuń
  6. Genialna praca ! Spodenki są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  7. "ścięte" kieszonki rzeczywiście fajniejsze :) pięknie ci wyszły te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i wszystko mi sie tu podoba :) . Nie wiem co to bedzie za parę lat jak juz teraz takie ciuchy szyjesz !

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.