Klasycznie i swobodnie

 Tak ta bluzka z kołnierzykiem została podpisana w Burdzie. W pełni się z tym zgadzam. Z powodu jej krótkości redakcja magazynu proponuje wkładać pod nią obcisły top. Ja stawiam jednak na spodnie z wyższym stanem i spódniczki. Zwykle unikam bluzek z kołnierzem, ale głębokie rozcięcie na dekolcie, luźny krój i  dłuższy tył szybko mnie do niej przekonały.




   Szyłam mamie spódnicę. Nie mogłam doprosić się o przymiarkę, a chciałam skończyć ją tego samego dnia (ciężko się szyje dla rodziny :P). Żeby nie marnować czasu wyciągnęłam z pudła tkaninę o podobnym kolorze (aby nie musieć zmieniać nici), odrysowałam z Burdy 3/2014 bluzkę 105 A i wzięłam się do pracy. Stwierdziłam, że przy okazji przeprowadzę mały eksperyment. Chciałam sprawdzić ile uszyję zanim przyjdzie mama ;). Uszyłam całą. Muszę przyznać, że mimo mankietów, kołnierzyka i kieszonki na stworzenie takiej koszuli wystarczy jedno popołudnie. Coś mi się wydaje, że na jednej takiej bluzce w mojej szafie się nie skończy.
  Spódnica też już jest skończona, krój prosty, ale tkanina jest cudowna. Może uda mi się namówić mamę na zdjęcia :)









Bluzka- uszyłam model 105 A z Burdy 3/2014
Tkanina- cienka, gniotliwa  ok. 150cm/100cm

19 komentarzy:

  1. Ładna i ten kolor świetny, ja jednakże pokusiłabym się o przedłużeniu bluzki, nie znoszę takich krótkich. Ale ja, to ja. Ty wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się ta koszula i jej wykonanie - podziwiam, że jej uszycie zajęło Ci jedno popołudnie :) Ja dla siebie bym ją wydłużyła, albo jednak wciągnęła pod spód koszulkę, ale to ja ;) u innych bardzo mi się podoba tak subtelnie odkryty brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się przez chwilę czy nie przedłużyć wykroju, ale stwierdziłam, że uszyję tak jak jest. Nie żałuję :)

      Usuń
  3. Nic tak nie cieszy jak szybko uszyty ciuszek i to w takim pięknym kolorze! Widzę, że również nie zabrakło inwencji twórczej na makijaż, brawo, piękny wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cud malina i kolor taki jak lubię :D co to za materiał? kupowałaś go przez internet?
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co to za tkanina, cienka, w dotyku trochę jak bibuła. Kupowałam w miejscowym sklepiku.

      Usuń
  5. Ależ równiutko wykończony rękawek i jak ładnie Ci w tym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, rzeczywiscie wyglada swobodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna bluzeczka i kolor. A szybki efekt szycia dodatkowo cieszy. Gatunek materiału fajny bo oddychający, akurat na lato.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, a kolor boski - uwielbiam ten odcień. W takiej bluzce mogłabym chodzić bez przerwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula! Z tego wykroju to i sukienka byłaby ciekawa. Pasują ci takie dekolty, no i takie ładne płoty w tle :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wpadłabym, aby zrobić sukienkę z tego wykroju. Teraz muszę to poważnie przemyśleć :)
      Płot należy do baru. Od środka jeszcze ładniej wygląda.

      Usuń
  10. fajnie wygladasz, pasuje ci ten look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz, do twarzy Ci w tej koszuli ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.