Na jedno ramię

 Kupując zielony len na chłopską koszulę nabyłam też biały z dodatkiem elastanu. Marzyła mi się sukienka z tej tkaniny. W swojej szafie miałam dwie lniane narzutki, ale żadnej sukienki. Musiałam to zmienić.




 Z wybraniem odpowiedniego fasonu sukienki nie miałam najmniejszego problemu. W czerwcowej Burdzie zobaczyłam model 101 i zachwycił mnie on od pierwszego wejrzenia. Zdecydowanie wyróżniał się na tle innych.
  W Burdzie zalecali uszycie dwóch warstw sukienki, spodniej z gorsetową górą i wierzchniej zakładanej na jedno ramię. Chciałam aby było jak najbardziej lekko i przewiewnie, więc ten pomysł nie za bardzo mi się podobał. Wykorzystałam tylko przód z wierzchniej warstwy i połączyłam z podstawową na szwie bocznym. Swoją wersję też sporo skróciłam. Już w trakcie szycia trochę śmiać mi się chciało, bo to co wisiało na manekinie wyglądało jak toga. Jednak na lato? czemu nie. W razie czego nie będę miała problemów ze znalezieniem stroju na imprezę przebieraną :).  Jeśli dodałabym korale i rudą perukę to i za Wilmę Flinstone mogłabym robić.








Sukienka- uszyłam wg modelu 101 z Burdy 6/2014
Tkanina- len z dodatkiem elastanu 150cm/100cm
Sandały- Centro
Kapelusz- Terranova

17 komentarzy:

  1. Biała sukienka latem to jest to! A jeszcze kiedy jest z lnu to żaden upał nie straszny. Krój ciekawy - w takiej sukience na pewno nie przejdziesz niezauważona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja jest świetna, a długość jaką proponowała burda psuła tą sukienkę :O)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam się ta długość nawet podobała, ale jednak lepiej się czuję w krótszych ;)

      Usuń
  3. Od razu poznałam model, też mam tą burdę :-) Świetny wybór i wyglądasz w niej bosko na tej łące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że ten model od razu rzuca się w oczy ;)

      Usuń
  4. Nie dość że lniana, to jeszcze biała... BOSKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, wyszło lepiej niż w Burdzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo!! pięknie Ci w niej! Jest bardzo nietypowa i wygląda na sukienkę kupioną za milion złociszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) A myślałam, że lniana sukienka nie może się tak dobrze prezentować :P

      Usuń
  7. bardzo ciekawa sukienka , dobra robota!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Przód jest jest inny i przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  9. oryginalna sukienka, idealna na lato!właśnie poszukuję białej sukienki

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czad! Nietypowy krój, no i na lato idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jacie!!! ależ jest rewelacyjna ta sukienka!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest ŚWIETNA! No naprawdę, nie przypuszczałabym, że taki krój może tak dobrze wyglądać. Gratuluję i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miło mi, że się podoba :D

      Usuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.