Szaro, buro i ponuro

 Nie zawsze końcowy efekt mojej pracy mnie zadowala. Tak też było w przypadku szarego wdzianka widocznego na zdjęciach poniżej. Mimo iż w magazynie kobieta miała na sobie ten model narzutki wykonany z kolorowej tkaniny, ja pomyślałam, że lepiej będzie wyglądał w kolorze szarym... i tu się myliłam. Uważam, że nie wygląda ono na mnie najlepiej. Krój nadal mi się podoba, ale szyć kolejnego nie będę.

 Wykrój pochodzi z Burdy 9/2014, model 112. Myślałam, że bluzka będzie trudna w wykonaniu. Odpowiednie ułożenie zakładek zajęło trochę czasu, ale samo szycie przebiegło szybko. Brzegi zostawiłam niewykończone. Jedyny problem był z rozmiarem. Powinnam wybrać 38, a wykroiłam 36. Mimo to wdzianko okazało się sporo za duże. Powstał wór, dopiero wszycie gumki je uratowało.



15 komentarzy:

  1. No co Ty mówisz? Szara jest dużo lepsza niż ta z katalogu! Bardzo podoba mi się przód. Bardzo bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie ;). Mi jednak bardziej podoba się kolorowa wersja.

      Usuń
  2. Przód wygląda ciekawie, dobrze poradziłaś sobie z gumką. Bardzo ci dziękuję, że zaprezentowałaś ten model z boku, bo dzięki temu widzę, że to wykrój zupełnie nie dla mnie. Mam wrażenie, że te zakładki w okolicach talii dodają wizualnie kilka kilogramów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Z przodu zakładki prezentują się dobrze, ale z boku to +5 kilogramów. Myślę, że wdzianko uszyte z cienkiej, ale cięższej i bardziej lejącej tkaniny nie wyglądałoby tak źle.

      Usuń
  3. Jak dobrze, że wrzuciłaś to na bloga, miałam się właśnie zabierać za ten model. Widzę jednak, że chyba jest przekombinowany, to nie mogło się udać. Głowa do góry, kolejny będzie lepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a można wiedzieć gdzie kupujesz materiały? w sklepie stacjonarnym czy przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta bluzka! żeby nie było ponuro możesz dorzucić do tego np. pomarańczowy szalik :) jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście ten fason jakoś nie przypadł mi do gustu. Jednak myślę, że w jednolitym kolorze bardziej widać wyrafinowany krój! Szarość na jesien jest ok, mozesz założyćkolorowe dodatki np lubię szarość z czerwienią lub żółtym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, nie marudź, wyszło dobrze :-) Myślę, że wystarczy pokombinować z kolorami i będziesz zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie fason i kolor super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tam się podoba! Żeby ta szarość przełamać, może doszyj jakąś kolorową lamówkę? :) Ja bym wdzianka nie chowała na dno szafy, ale też musisz się w nim dobrze czuć...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ładnie :) ja bym zrezygnowała z marszczenia tyłu, bo sam przód robi super wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow fantastyczna bluzka! fason i kolor bardzo mi się podoba:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.