Wełniana narzutka



Latem udało mi się zakupić w świetnej cenie trzy kupony wełnianej tkaniny. Zaczyna się robić chłodno, więc przyszła pora aby je wykorzystać. Jako pierwszy pod nożyczki poszedł ten czarno-biały (jest jeszcze kremowy i karmelowy). Od początku miałam w planach uszycie dłuższego wdzianka. Projektów powstało kilka, a końcowy efekt nie przypomina do końca żadnego z nich. Mimo to podoba mi się bardzo.

 Tak miała wyglądać moja wymarzona narzutka:




 Niestety łatwiej narysować, niż to później wykonać. Tym razem zawiniło jednak moje lenistwo. Nie chciało mi się robić samodzielnie szablonu na papierze, ani układać tkaniny na manekinie. Skorzystałam więc z gotowego wykroju z czasopisma. W oryginale był to cienki płaszczyk z obniżonymi szwami ramion. Wydawało mi się, że nada się idealnie. Rękawy jednak nie układają się tak jakbym chciała. Z przodu wdzianko wygląda na bardzo obszerne- nie taki efekt chciałam uzyskać. Za to to z tyłu i z boku podoba mi się niesamowicie. Tam wszystko pięknie się układa. Najważniejsze jest jednak to, że grzeje i jest wygodne.




14 komentarzy:

  1. Super jest! I z przodu też dobrze wygląda :) Zuza-maruda :D :P Co do tej objętości to może chodzi właśnie o te obniżone ramiona - bo wełna niecienka chyba (trzecie zdjęcie od góry)? Ale to z kolei "robi" całą narzutkę według mnie. Chyba że mówisz o jakichś podbiustowych objętościach? To może pasek? Tak czy siak - mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam Suzi ! jak dla mnie jest Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta narzutka. Ozdobić niejedną jesienną stylizację:) Mam odwrotnie, niż Ty, łatwiej coś uszyć, niż narysować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze łatwiej jest wymyślić. Ile ja bym dała za magiczny ołówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, fajny materiał i ładny rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta narzutka i ładnie Ci w niej. A że obszerniejsza? - w końcu to odzież jesienno-zimowa, a ta taka właśnie jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!!!! na pewno będzie Ci ciepło w takiej narzutce:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna tkanina. Tył fajnie wygląda.
    Tylko ten dół się trochę faluje czy tam ma być?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest :) Wszystkie objętości w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się! Świetna narzutka!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.