Camel blouse


 Skończyłam szyć jeden z moich ulubionych projektów ostatniego czasu. Mowa o wełnianej, camelowej bluzie. Zanim z rysunku przeistoczyła się w ciuch gotowy do noszenia, minęło sporo czasu. Dzięki temu wizja wdzianka zdążyła ustabilizować się mojej głowie. Miał to być asymetryczny żakiet, a przerodził się w minimalistyczną bluzę. Zwykle za bardzo kombinuję, a potem żałuję. Tym razem postawiłam na prostotę i jestem bardzo, bardzo zadowolona z tego co powstało.


Bluzę uszyłam z tkaniny kupionej okazyjnie. Miałam ochotę na długi camelowy płaszcz, ale kupon okazał się bardzo mały. Kolor za bardzo mi się spodobał, abym była w stanie odłożyć tkaninę z powrotem na sklepową półkę. 0,8 metra na ciepłą wełnianą spódnicę by starczyło, ale nie tego chciałam. Ciężko uszyć z takiego kawałka coś na górną część ciała, ale ja bym nie dała rady?
 Po czasie zrodził się pomysł na sweter z kimonowymi rękawami i dekoltem w łódkę. Wykrój bardzo łatwy do stworzenia. Jedyne udziwnienie to trójkątne wstawki po bokach. Myślę, że ładnie podkreśliły talię. Dobra, rękawy też takie klasyczne nie są, ale uwielbiam ich kształt.
 Muszę przyznać, że już pokochałam tę bluzę. Grzeje niesamowicie mimo rękawów 3/4 i wygląda oryginalnie.  Bardzo jestem ciekawa co Wy o niej sądzicie.



16 komentarzy:

  1. Fajna bluza :) I kolor idealny na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. ♡ jak pięknie! :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie udało Ci się podkreślić talię - nie wiem jak tego dokonałaś!! A swoją drogą widziałam tu raz jakąś elegancką panią, która zamiast płaszcza miała taki camelowy kasak, trochę luźniejszy, dłuższy i miał inny krój itp. Twoja bluza mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sądzę, że jest fantastyczna! Sama bym z chęcią nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta tkanina sprawia,że bluzka jest bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna bluza! A jeszcze bardziej zazdroszczę tej umiejętności rysowania swoich projektów :) zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysunek(projekt) i wykonanie idealne! świetna bluza! Jesteś coraz lepsza i coraz bardziej Cię podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że pasuję ci ten kamel :) Bardzo ładnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna :) kształt bardzo mi się podoba ... szkoda że ja nie umiem tak rysować

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym tego materiału nie odłożyła już na półkę, wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza jest świetna. Super pomysł z tymi wstawkami po bokach. Pięknie uszyta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny rysunek, ale efekt jeszcze lepszy:) Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna i rysunek i bluza! :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.