Prawie sukienka


 Nawet gdy nabywam tkaninę w konkretnym celu, pomysł na nią zmienia mi się jeszcze z kilka razy. Dzianinę w moim ulubionym kolorze(bordowym) kupiłam jako końcówkę belki. Miała być z niej sukienka. Potem spódnica z koła. Jednak na co mi one skoro wiecznie cierpię na brak bluzek. Jak tu się zdecydować? Każdy pomysł mi się podobał i z żadnego rezygnować nie chciałam. Udało mi się jednak znaleźć idealne rozwiązanie.


   Dopasowana bluzka i spódnica, połączone paskiem przecież mogą wyglądać jak sukienka. Wyrysowałam to sobie i efekt mi się spodobał. No dobrze, wygląda ładnie, ale na tkaninie nadal się nie zmieści. Zamieniłam więc dół z całego koła na połówkę. Nawet dobrze, bo waży też o połowę mniej. W pasek spódniczki wszyłam gumkę. Zamocowałam w nim dwie szlufki. Zanim wykończyłam dół minęło sporo czasu. Przez kilka dni ścinałam powstające ogony. Jak już wszystko było wyrównane, podwinęłam na dwa razy, przyfastrygowałam i przeszyłam ściegiem potrójnym elastycznym. Wykrój góry powstał na bazie mojej starej bluzki. Dekolt wykończyłam tak jak najbardziej lubię, czyli pliską. Resztę brzegów podwinęłam na raz i przeszyłam tym samym ściegiem elastycznym co spódniczkę. Komplet uszyłam używając domowej maszyny wieloczynnościowej i overlocka.
  Tak na prawdę nie musiałam się dużo natrudzić, a niewielkim kosztem zyskałam bluzkę, spódniczkę i sukienkę. Za tkaninę zapłaciłam 15 zł. 
  

24 komentarze:

  1. Fantastyczny komplet! świetna stylizacja z ramoneską :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałabym sobie głowę uciąć, że to sukienka :)
    Bardzo udany komplecik!
    Do tego ta super kurtka i zakolanówki - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważna stylówa na pierwszej focie. I faktycznie wygląda to na sukienkę więc uzyskałaś zamierzony efekt:-) A zdradzisz ile miałaś materiału?
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Zamurowało mnie :-D Wyglądasz obłędnie! Genialne rozwiązanie - jesteś niesamowita :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry pomysł! W życiu bym nie powiedziała, że to nie sukienka. Bardzo mi się podoba, jestem wielką fanką koloru bordo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna stylizacja! zdradzisz jeszcze skąd te przepiękne zakolanówki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakolanówki kupiłam w miejscowym sklepie z bielizną w Częstochowie. Niestety nie pamiętam jakiej są firmy.

      Usuń
  7. Pierwsze wrażenie?

    Sooo Hot !!

    no po prostu rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  8. To na pewno sukienka :) Fajne foty...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dałabym sobie uciąć co chcesz, że to sukienka. Świetnie wyglądasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Ja tez coś zaczynam szyć, ale to jeszcze nie to co u Ciebie :-) niedługo coś pokaże na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. O fajnie, że zaczynasz szyć :) Będę podglądała na blogu.

      Usuń
  11. też milion razy zmieniam plany co do tkaniny :P. Wymyśliłaś świetne rozwiązanie. Jako sukienka świetnie wygląda :) osobno też będzie bardzo fajnie. Świetnie obszyłaś dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa no proszę myślałam, że sukienka! super pomysł, wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze skojarzenie miałam z Czarodziejkami z Księżyca, normalnie manga ;-)
    Pomysł ka-pi-tal-ny :-) Też mi to chodzi po głowie.
    Nie zimno Ci w pupę??? ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne skojarzenie, dziękuję.
      Jak robiłam zdjęcia jeszcze tak zimno nie było. Teraz z pewnością bym w tym stroju zamarzła.

      Usuń
  14. Jak ekonomicznie Ci ten uszytek wyszedł :) a jak pięknie :)
    PS. b. ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale Ci wyszło, pięknie uszyłaś i wykończyłaś. Kolejny ciuszek na mnóstwo okazji chociaż tą stylizację ciężko będzie czymkolwiek przebić :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, wyglądasz genialnie! Bardzo mi się podoba całość, świetnie wszystko zestawiłaś, a spódnica z bluzką są świetnym pomysłem. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszła świetnie!! Kolor fason ! A Ty czadersko dopasowałaś stylizacje bardzo ale to mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.