Jacquard pants


  Jakiś czas temu pisałam na blogu, że więcej z gotowego wykroju spodni szyć nie będę. Jest to część garderoby, która musi leżeć idealnie. Marszczenie się w kroczu, czy pod pośladkami nie wygląda dobrze. Na razie słowa dotrzymuje i prezentowane dzisiaj spodnie wykonałam na moje dokładne wymiary.


  Z chłopakiem wybraliśmy się do Centrum (kto z Czewy ten wie o czym mówię) po dzianinę dla niego. Tego czego szukał nie było, ale ja dojrzałam bordową tkaninę w piękny wzór, w cenie 10 zł za metr. Inni by pomyśleli, że nadaje się na zasłonę, ale mi przed oczami ukazały się spodnie.
  W sklepie wydawało mi się, że tkanina jest rozciągliwa w szerz, a okazało się, że jednak wzdłuż. W początkowym zamyśle spodnie miały zwężać się ku dołowi i być zaprasowane w kant. Nie był to dobry pomysł. Taki wzór jednak poszerza. Okazało się, że mimo iż tkanina nie jest elastyczna w szerz to nie przeszkadza to w uszyciu dopasowanych spodni.
  Wykrój podstawowy opracowałam na kursie. Szyjąc te spodnie dokonałam jednak małych zmian. Zamknęłam przednie zaszewki i zwęziłam nogawki. Aby nie było problemów z przeciąganiem spodni przez stopy, a nogawki nie były u dołu zbyt szerokie, w podwinięcia wszyłam gumę. Z doświadczenie już wiem, że przy wysokim stanie wszycie paska się nie sprawdza. Postawiłam na odszycie. Teraz nic mi się w brzuch nie wrzyna. Spodnie zapinane są na kryty zamek umieszczony na lewym boku.

  Muszę się nieskromnie przyznać, że ze spodni jestem bardzo zadowolona. Nie zaobserwowałam żadnych marszczeń w kroku, ani pod pośladkami. Jeśli chodzi o wygodę noszenia to można porównywać je z getrami.








Zdjęcia: Pan Misio

30 komentarzy:

  1. Zwariowałam! Uszyłaś spodnie idealne! FANTASTYCZNE są! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Uczęszczanie na kurs krawiecki jednak dużo daje :)

      Usuń
  2. Boskie! Wyglądasz w nich świetnie! Zazdroszczę Ci tego kursu i umiejętności konstruowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję umiejętności , spodnie naprawdę super na Tobie leżą !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuje się pod dziewczynami - kurs krawiecki jednak się przydaje. Spodnie są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie spodnie, ładnie są dopasowane do Ciebie!!! opłacała Ci się podróż do Centrum :), pozazdrościłam Ci, czas chyba wyciągnąć wykrój z kursu i działać... Fajne fotki ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No wyszły super, ładnie leżą! Myślę, że koło tego materiału też nie przeszła bym obojętna...i ta cena hehe za to lubię chodzić do centrum bo zawsze coś się znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka i ramoneska :) Też bym chciała umieć szyć :(
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Są po prostu świetne, wzór idealnie się układa, żadnych przesunięć. I super na tobie leżą ;O)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie te spodnie uszyłaś! Bardzo lubię żakardowe tkaniny :-) I torebka też świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie!
    Ja także uczę sie szyć, mam nadzieje, że w niedalekiej przyszłości i ja stworze takie dzieło sztuki. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne spodnie! Zazdroszczę umiejętności szycia ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, super wzór! A do tego ogromne gratulacje, że zrobiłaś je sama :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: look - how to kiss a boy, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! wyszły świetnie!!! super wzór i leżą idealnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. super są :) wzór pięknie się zgadza :D
    oby się nie wypychały na kolanach :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Super spodnie, wzor materiału bardzo duzo robi :D Ja osobiście dodałabym jeszcze kieszonki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej, leżą świetnie! Po cichu zazdroszczę tego kursu ;) Jedyne do bym dodała to jakieś zapięcie nad zamkiem. I być może kieszenie, chociaż mogłyby zdefasonować górną część spodni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny motyw na spodniach :)
    piękna stylizacja ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny look a spodnie są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne :) Mam jedne z bardzo podobnej tkaniny i uwielbiam je nosić :) Masz świetne umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi spodnie bardzo ciężko dobrać w sklepie, a co dopiero gdybym miała idealne uszyć :O kochana no mega szacun, wyszły Ci fantastycznie! mega szacun, ja z moimi dwiema leywmi łapami w życiu bym takiego cuda nie wyczarowała :P hehe
    W ogole material bardzo ciekawy, fajny wzór :)
    i torebka świetna <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie sa genialne :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzór rewelacyjny! Świetnie leżą, widać że dobrze uszyte...

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne spodnie. Jakbym zobaczyła w sklepie z chęcią bym je kupiła! :P
    Zapraszam do obserwacji: http://ninaphotodiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.