Asymetryczna


  Kupiłam dzianinę. W domu okazało się, że nie jest ona taka fajna jak mi się wydawało. Materiał wyglądał bardzo poważnie. Tygodniami zastanawiałam się co z niego uszyć, aby nie wyglądało jak z szafy babci. Postawiłam na prosty krój i asymetrię. 

  Musztardową dzianinę upinałam na manekinie dziesiątki razy. Każde marszczenie, czy zakładki wyglądały okropnie. Dodatkowo ograniczała mnie przezroczystość materiału. Nie chciałam stosować podszewki, więc sukienka i spódnica odpadały.
   Wzięłam wykrój na bluzkę na własne wymiary, przyłożyłam do materiału i wycięłam. Z zaszewek zostawiłam jedynie te piersiowe. Wszystkie części zszyłam na maszynie ściegiem elastycznym, zastosowałam szwy francuskie.  Prawie gotowy wyrób założyłam na manekin, wzięłam nożyczki i ścięłam dół na kształt fali. Brzegi wykończyłam pliską. Narzutka niby prosta, ale nie tak do końca ;)









11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie ten dół 😀 naprawdę fajnie Ci wyszła ta fala!

    OdpowiedzUsuń
  2. No raczej nie prosta ;) Bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na asymetryczny dół! bomba! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstawała w bólu, ale warto było się pomęczyć :) Rewelacyjny efekt uzyskałaś dzięki tej fali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu poważny material? Jak dla mnie bardzo fajna rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Za-rą-bi-sta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! świetnie wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Dawno nie widziałam czegoś tak oryginalnego! Superowy projekt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Bardzo ładny materiał, a fala wyszła idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! do twarzy Ci w tej "musztardzie"! Gratki!

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.