Zielona kurtka


   W dzisiejszym wpisie prezentuję Wam niedawno uszytą kurtkę wiosenną, czy jak kto woli bluzę. Identyczną sprawiłam siostrze na urodziny. Tamta była biała (możecie zobaczyć ją na moim instagramie). Tak mi się spodobała, że i ja musiałam mieć coś o tym kroju. Bez bicia przyznaję, że ta urodzinowa bardziej mi się podoba, ale ze swojej też jestem zadowolona. Biała jest bardziej elegancka, a zielona sportowa.


  Obie kurteczki powstały z identycznej tkaniny. Jest cienka, elastyczna i ma ciekawą fakturę. Różnica jest jedynie w kolorach i rodzaju zastosowanego zamka. Wykrój pochodzi z Burdy 5/2014. O dziwo nic nie musiałam poprawiać. Jedynie dla własnej wygody powiększyłam dekolt i zrezygnowałam z klapki na suwak. Szyłam na overlocku i maszynie wieloczynnościowej ściegiem prostym potrójnym elastycznym. 

  Bardzo podobają mi się kieszenie.  Myślę, że korzystając z opisu Burdy miałabym problem, żeby je wszyć. Na szczęście przerobiłam ten temat kilka tygodni wcześniej na kursie. Ciekawe są rękawy. Wykrawa się je w całości razem z tyłem. Elementy zszywa się łatwo i szybko.  

  Trochę żałuję, że nie użyłam metalowego zamka tak jak w tej siostrzanej wersji. Może to też o kolor chodzi. Nie marudzę już, bo prezent urodzinowy musi być lepszy. Ważne, że dobrze się nosi i na pewno będzie często używana.









7 komentarzy:

  1. Podoba mi się, z chęcią bym taką przygarneła chociaż nie przepadam za takim krojem.
    Siostra tez na pewno zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluza! Na pewno bardzo praktyczna. Mnie urzekła faktura materiału.
    Pięknie ją wykończyłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor świetny, a materiał przypomina mi trochę lacostę :) Wiesz, aż sama zamarzyłam o takiej kurtce :)
    Jedno jeszcze MUSZĘ napisać - ostatnie zdjęcie jest genialne, a Ty zdecydowanie częściej powinnaś się tak uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra! Dobra robota! Świetny kolor i faktura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza fajna, kolor i faktura interesujące ale powtórzę za innymi, jak się uśmiechasz zdecydowanie lepsze fotki ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaaa.... cudowna kurteczka !! Ten model też mi się marzy, ale chyba jeszcze z nim poczekam, aż podszkolę trochę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.