Paski niebieskie


 Nadrabiam zaległości. Prezentowane dzisiaj spodnie uszyłam rok temu. Zwykle pokazuje tu rzeczy, które tworzę dla siebie, to będzie wyjątek. Spodnie zamówiła sobie moja mama. Są typowo letnie, idealnie pasują do pogody panującej aktualnie za oknem.

  Materiał, którego użyłam jest bardzo cienki i mocno elastyczny. Nie powiem, żeby był przyjemny w szyciu. Jest natomiast wygodny w noszeniu. Wykrój spodni na wymiary mojej mamy zrobiłam sama. Dlatego na mnie tak dobrze nie leżą, ale są tak rozciągliwe, że rozmiar uznałabym za uniwersalny. Spodnie są wysokie prawie do talii, zapinane z przodu na zamek. Kieszenie posiadają tylko z tyłu. Mamie sięgają do kostek, ale na mnie są nieco krótsze (co widać na załączonych obrazkach :P) . Tak i tak wyglądają dobrze.







18 komentarzy:

  1. Ejj no, są świetne! :) Na upały mogłyby być nieco szersze nogawki, ale na taki dzień jak dzisiaj są idealne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten materiał nie wyglądałby zbyt dobrze przy szerszych nogawkach. Latem sama jednak preferuje luźniejsze spodnie.

      Usuń
  2. Śliczne, teraz będą chyba ulubioną parą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne portki. Lubię takie dopasowujące się do figury materiały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie, bardzo ładnie wykończone :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją uwagę zwróciły buciki, z pewnością są bardzo wygodne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko w wygodnych bucikach chodzę :D

      Usuń
  6. Super! Teraz są takie bardzo modne! Guziczek też świetnie spasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to nie miałam zbyt wielkiego wyboru w domu jeśli chodzi o guziki. To szczęście, że ten akurat tak ładnie się dopasował :)

      Usuń
  7. Extra! i jak profesjonalnie odszyte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja taka zadowolona z tego nie jestem. Po czasie zawsze wydaje nam się, że moglibyśmy coś lepiej zrobić.

      Usuń
  8. Super!!! Szczere gratulacje za perfekcyjne szycie! Podziwiam i aż się dziwię, że nie zostawiłaś dla siebie ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to powiem Ci, że Mama ma niezłą figurę, skoro spodnie dla niej leżą na Tobie jak ulał :-) Też jestem zdania, że prążek raczej do wąskich nogawek, szerokie mogłyby już wyglądać za bardzo plażowo-urlopowo, ale oczywiście zależy jaki styl się chce uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne sa i na Tobie prezentuja sie rewelacyjnie,na mamie pewnie tez.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne sa i na Tobie prezentuja sie rewelacyjnie,na mamie pewnie tez.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej! Jak ładnie uszyte! :) I super się układają! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam paski a dodatkowo taki fason spodni.Uszyłaś spodnie idealne!

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.