Tunika z okiem


 Ostatnie wpisy na uczelni, jeszcze jeden zjazd na kursie krawieckim i będę się cieszyć  wakacjami. Pogoda nie dopisuje, a marzy mi się wypoczynek nad wodą. Teraz nie ma mnie co oderwać od maszyny. Nareszcie mogłam stworzyć coś z materiału wiszącego od miesiąca na manekinie. Wielki nadruk aż prosił się o jak najprostszy krój. Ja chciałam zrobić coś więcej, ale bałam się, że zepsuje tą cienką, elastyczną tkaninę. Odpuściłam, i dobrze. W końcu mam w szafie prostą tunikę, która ma idealną długość do getrów. 

  Poszłam na łatwiznę. Wykrój na tunikę to odrysowana i nieco wydłużona jedna z moich ulubionych koszulek. Maszynie ciężko szło szycie po tej cieniźnie, więc całość uszyta jest na overlocku. Dekolt i rękawki wykończyłam plisami. Dół ładnie się wywija, więc aby utrzymywał się w takiej formie ręcznie zamocowałam brzegi przy szwach. Nie lubię niewykończonych krawędzi, ale tu zrobiłam wyjątek. Maszynowe podwinięcie wyglądałoby źle, a taki efekt nawet mi się spodobał.
  Zdjęcia robione były na szybko. Na niektórych w tle widać pięknie niebieskie niebo, ale nad moją głową wisiała wielka czarna chmura. W ostatniej chwili uciekliśmy do domu.



11 komentarzy:

  1. Super! Plisy tworzą fajną ramę do nadruku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna :) super w niej wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tkanina, która rzeczywiście nie potrzebowała innego kroju, jak ten, który wybrałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz 3cie oko :D bluzka wygląda świetnie!

    Gdzie kupiłaś tę cudną tkaninę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Centrum oczywiście ;) Jeszcze była taka z nadrukowanym mrocznym domem.

      Usuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący wzór na tkaninie, bardzo fajna bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne to oko :) bardzo fajnie, że w tym przypadku zrobiłaś wyjątek i zostawiłaś dół niewykończony - bardzo dobrze to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oko super :) Bardzo podobają mi się niewykończone brzegi. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny materiał. To wielgachne oko wygląda niesamowicie

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.