Biała bluzka na cienkich ramiączkach


  Białe bluzki to podstawa letniej garderoby. Te, które znajduje w sklepach często przyozdobione są dziwnymi grafikami, albo napisami. Nie jest to zbytnio w moim guście, ale oczywiście zdarzają się wyjątki . Zakupiłam więc świetnej jakości bawełnę koszulkową i zasiadłam do maszyny. Bardzo podobają mi się cienkie ramiączka i zdecydowałam, że tak będzie wykończony jeden z moich topów.



  Bluzka ma tylko jeden szew, więc krój jest bardzo prosty. Tył jest dłuższy od przodu. Dół zostawiłam niewykończony, ponieważ dzianina bardzo ładnie się wywija tworząc rulonik. Zaszalałam tylko z ramiączkami. Stwierdziłam, że jedna ich para mi nie wystarczy. To mające swój początek i koniec po bokach na przodzie bluzki przebiega na środku tyłu przez niewielki tunel.   Ramiączka wszyte bliżej środków przodu kończą się na bokach tyłu. Zagmatwane, ale chyba da się zrozumieć. Widać to dobrze na zdjęciach.

  Po uszyciu,  przy zakładaniu bluzki źle przełożyłam przez głowę ramiączka i okazało się, że bluzkę można nosić na dwa sposoby. Miła niespodzianka. Ramiączka można więc nosić skrzyżowane z przodu lub na plecach. Sama nie mogę zdecydować która wersja bardziej mi się podoba. Wam która bardziej przypadła do gustu?

Tak to sobie wymyśliłam
Ta wersja powstała przez przypadek

  Zapomniałam dodać, że górę bluzki wykończyłam odszyciem, aby nic nie prześwitywało. Przy pierwszej przymiarce wpadłam na pomysł aby na końcu odszycia doszyć gumkę. W ten sposób powstał tak jakby wbudowany biustonosz i koszulkę można nosić bez stanika. Na lato rozwiązanie idealne.


12 komentarzy:

  1. Fantastyczna!!! :) Niby "prosta" ale pełna wdzięku i uroku, świetna na lato :))) Osobiście podobają mi się obie wersje, ale jeśli miałabym wybierać, to chyba skrzyżowana z przodu bardziej porwała moje serce ;) Świetna robota :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Mi bardziej się podoba "przypadkowa" wersja ;-) co oczywiście nie znaczy że oryginalna jest zła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna, ramiączka ma pomysłowo rozmieszczone:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bluzka, bardzo ciekawe pomysły na wykończenie. Szczególnie podoba mi się rozwiązanie z odszyciem na gumce i dłuższy tył. Ramiączka są świetne - dzięki temu, ze można je nosić na różne sposoby na pewno Ci się nie znudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, białe bluzki latem to ścisły "must have" :-) Twoja ma charakter! Mnie się podobają ramiączka skrzyżowane z przodu - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomba! Podoba mi się ta koszulka, ramiączka są świetne, bo nadają jej lekkości, niby taka prosta, a jednak robi wrażanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna! Obie wersje krzyża z ramiączek mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszulka :D bardziej podoba mi się w wersji krzyża z przodu :D genialny pomysł z tym niby stanikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! pomysł z niby biustonoszem genialny na lato. Jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajefajna! Z chęcią bym nosiła! Też uwielbiam białe koszulki. Mój mąż kiedyś śmiał się ze mnie, że jeśli na zakupach nic dla siebie nie znajdę to wyjdę ze sklepu z kolejnym białym t-shirtem, i tak mi zostało do dziś:-)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.