Jak uszyć ekotorbę- video tutorial


   Tkaniny w wąsatych panów kupiłam trochę więcej i oprócz dwóch bluzek uszyłam z niej prostą ekotorbę. Otrzymała ją moja siostra. Jakiś czas temu stwierdziła, że przydałaby się jej szmaciana torba na plażę. Ceny jakie życzyły sobie sklepy za zszyte ze sobą trzy elementy były dla nas niezrozumiałe. 30-40 zł za kawałek surówki bawełnianej z namalowanymi na niej wąsami? I to nie był jakiś tam porządny butik a zwykły supermarket.
   Torbę uszyłam sama i zajęło to mniej czasu niż poszukiwania jej w sklepie. Cena- ok 6 zł (a może być i mniej). Instrukcję wykonania znajdziecie po rozwinięciu postu. Prosto i szybko, a jaka satysfakcja...


    Chciałam spróbować czegoś nowego. Podczas prób zrobienia tutoriali zwykle zapominałam cyknąć zdjęć jakiegoś etapu. Przy filmowaniu poszło to łatwiej. Jako, że to pierwsza taka instrukcja trochę się sterowałam. Proszę mi wybaczyć. Kolejna na pewno będzie lepiej dopracowana.
Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe.
Szybki, prosty sposób na uszycie szmacianej torby
idealny dla początkujących:

 

7 komentarzy:

  1. Super filmik! Więcej takich tutoriali! :) Bardzo fajnie wszystko pokazałaś i opisałaś :) Podziwiam! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super filmik! Więcej takich tutoriali! :) Bardzo fajnie wszystko pokazałaś i opisałaś :) Podziwiam! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torba, lubię takie, bo są mega funkcjonalne:-). A Twój tutorial jest bardzo pomocny i czytelny:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełen profesjonalizm z tym filmikiem, masz bardzo przyjemny głos:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, ja mam spódniczkę z tym motywem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny materiał :) Filmik bardzo przystępny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło się Ciebie słucha! Twój głos jest stworzony do nagrywania takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.