Spódnica kopertowa


  Niedawno uszyłam koleżance spódnicę kopertową. Sama dostarczyła materiał, wytłumaczyła i pokazała co mam z niego wykroić. Efekt końcowy bardzo mi się spodobał. Właścicielka nowej spódniczki to zauważyła i sama zaproponowała, żebym uszyła sobie identyczną. Zostawiła mi nawet materiał (całusy dla Paci ;)).


  Spódnica składa się z czterech elementów: 1 części tyłu. 2 części przodu i paska. Wciągnięta w pas guma i elastyczny materiał zapewniają wygodę. Mimo to mam ochotę zrobić jeszcze wersję z zamkiem i  ze sztywniejszej tkaniny. Taki kaprys :).
  Początkowo bałam się, że części przodu będą się rozchodziły podczas chodzenia. Na szczęście nic takiego nie ma miejsca i w spódnicy czuje się bardzo komfortowo. W połączeniu z bluzką można w niech chodzić na co dzień, a po założeniu żakietu prezentuje się bardzo elegancko.
  Postaram się umieścić na moim kanale instrukcję uszycia takiej spódnicy z rogami. Wyczekujcie informacji na moim fb.  


11 komentarzy:

  1. Śliczna spódnica! Chętnie uszyłabym sobie ciut dłuższą wersję :) I fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta spódnica :) jeszcze w moim ulubionym kolorze ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spódnica. Kiedyś szyłam podobną ale Twoja wersja bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. MI też zawsze bardziej podobają się realizacje innych osób :)

      Usuń
  4. Świetna spódniczka. Super krój i kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka sliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi, że spódnica się Wam podoba :) I dziękuję Paci za podsunięcie tak świetnego pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódniczka, piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.