Długa kamizelka z klapami


  Widzieliście kolekcję, którą dom mody Balmain stworzył dla H&M? O ile poprzednia współpraca tej sieci sklepów z Alexandrem Wangiem nie za bardzo przypadła mi do gustu, to ta jest według mnie fantastyczna. Nią właśnie zainspirowałam się szyjąc kamizelkę. Nie jest to oczywiście  kopia tej, którą zaoferował Olivier Rousteing. Po prostu doszłam do wniosku, że przydałoby mi się coś takiego w szafie.


  W kamizelce Balmain spodobało mi się nisko umieszczone miejsce, w którym klapa łączy się z kołnierzem (kozerka/ ang.gorge). Moje nie znajduje się aż tak nisko, ale jest niżej niż można je zobaczyć w klasycznych marynarkach. W kamizelce umieściłam kieszenie cięte. Aby na tyle nie było zbyt nudno zrobiłam rozcięcie. 
  Materiały, z których szyłam to resztki z zakładu zajmującego się szyciem garniturów, więc do tego projektu nadawały się idealnie. Jeśli dobrze się przyjrzycie to zauważycie, że kamizelka nie jest całkowicie czarna. Kołnierz, klapy i plisa przy kieszeni są granatowe. Miałam za mało czarnego, a ostatnio widziałam takie połączenie kolorystyczne na wystawie sklepowej i mi się spodobało.
  Na zdjęciach możecie zobaczyć kamizelkę w bardziej codziennych stylizacjach.




Zdjęcia: Dawid

10 komentarzy:

  1. No powiem, ze wyszła ci świetnie, bardzo starannie wykonana i dobrze sie w niej prezentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Trochę czasu mi zajęło jej wykonanie, starałam się :D

      Usuń
  2. Uwielbiam kamizelki - ta Twoja jest piękna, więc ogromnie zazdroszczę Ci talentu szyciowego! (tak, wiem - zazdrość to paskudne uczucie i powinnam się go wstydzić, a nie się z nim obnosić jeszcze ;P)
    Bardzo fajnie, że nosisz do niej taką małą listonoszkę - razem tworzą zgrany duet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zarumieniłam się aż :)
      Ja uważam, że zazdrość nie zawsze jest zła. Czasami napędza do działania.

      Usuń
  3. Świetna kamizelka, nie pomyślałabym, że połączenie czerni i granatu będzie tak dobrze wyglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie byłam przekonana do połączenia czerni z granatem lub czerni z brązem. Teraz lubię takie zestawienia.

      Usuń
  4. kamizelka pięknie Ci wyszła, rzeczywiście fajny efekt tego niskiego umieszczenia :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta koszula w koty skradła moje serce ;))

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.