Męska bluza z grafiką


bluza dla faceta z rysunkiem


Jak to się dzieje, że najwięcej satysfakcji mam z tworzenia męskich ubrań? Może to przez pomysły Dawida, które zmuszają mnie do poświęcenia im więcej czasu i skupienia. Początkowo chciał prostą bluzę bez kaptura, do noszenia pod kurtką . Mogę uszyć, żaden problem. No tak, ale skoro już wyraziłam chęć, to  jakiś malunek by chciał na tej bluzie. Wybrał sobie grafikę, ale stwierdził, że chyba sobie z tym nie poradzę. Pomyślałam to samo, ale moje usta wypowiedziały : "Że co? Ja nie dam rady?". 

Wykrój: Sięgnęłam po Burdę. Jeśli chodzi o męskie wykroje, to za dużo tam nie znajdziemy. Jak na razie korzystałam z wykroju na luźną męską koszulę. Nie polecam. Powstała z niego chłopska koszula i jedna bluza. Obie rzeczy nie należą do najwygodniejszych. Tym razem skorzystałam z wykroju na męską bluzę. Po przerysowaniu doszliśmy do wniosku, że przedłużona linia ramienia nie wygląda dobrze u mężczyzn. Skróciłam ją o ładnych [left-sidebar] kilka centymetrów (i jeszcze chyba o 1 cm za mało). Była też pod zbyt dużym kątem. Tu także wprowadziłam poprawkę. Przerobiłam główkę rękawa. Później okazało się, że najmniejszy burdowy męski rozmiar, jest sporo za duży na Dawida. Zmniejszyłam wykrój o dwa i pół rozmiaru. Poprawek było sporo i żałuję, że zgubiłam zdjęcie ukazujące różnicę miedzy oryginalnym wykrojem, a tym przerobionym. 



Grafika:  To ona jest najciekawszym elementem bluzy. Nie jestem jej autorem, ja ją tylko odtworzyłam. Pochodzi z okładki książki "Pan Lodowego Ogrodu" TOM IV i przedstawia Vuko Drakkainen. Nad tą grafiką siedziałam znacznie dłużej niż nad uszyciem bluzy. Bałam się, że zepsuję. Do jej narysowania użyłam czarnego markera do tkanin. Jaśniejsze miejsca powstały przy użyciu białej pasteli do tkanin. Koloru nadałam pisakami do tkanin z osiedlowego papierniczego.





Przetestowałam już sporo artykułów przeznaczonych do tworzenia grafik na materiałach. Zastanawiam się, czy nie zrobić osobnego wpisu na ten temat. Jak myślicie? Chcielibyście poczytać o pisakach, farbkach i pastelach do tkanin?


15 komentarzy:

  1. Super ta bluza i gratuluje talentu do grafik :) Chętnie poczytam o farbkach, pisakach i innych gadżetach do tkanin - planuje wrócić do szycia więc mi się to przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest świetna, grafika piękna, a post o malowaniu chętnie poczytam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, zdolniacha z Ciebie z tą grafiką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super bluza! masz duuży talent! podziwiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. no i świetna bluza. Grafika wyszła extra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra. Masz zdolności do grafik :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielki szacun! I dla bluzy i dla grafiki! Dobra robota :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak już mówiłam na Instagramie- super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona. Spojrzałam na bloga,zobaczyłam-męską bluzę-aaa to nie dla mnie :P zostałam chwilkę dłużej... przeczytałam całego posta i jestem oczarowana Twoim wyczynem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten rysunek jest genialny, a bluza przez to bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety jestem totalną fanką Pana Lodowego ogrodu (wiesz wszystkie tomy przeczytane ze 3 razy, plakaty na ścianach i obowiązkowo koszulka z głównym bohaterem). Kurcze totalnie Ci ta grafika wyszła, bluza niczego sobie (jeśli chodzi o szycie) ale ta grafika - masz niesamowity talent! Mam koszulkę z tą samą grafiką, noszę latem, kocham ją :)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.