Sukienka z mankietami


Na materiał o ciekawym niebiesko-zielonym odcieniu miałam początkowo inne plany. Też miała to być sukienka, ale taka codzienna. Moje zamiary wobec tej materii zmieniły się wraz z problemami przy znalezieniu w szafie czegoś bardziej eleganckiego.

  Uwielbiam koszulowe sukienki i stąd wzięłam pomysł na rękawy. Wybrałam dosyć oryginalne wykończenie dekoltu. Musiałam zobaczyć je gdzieś w internecie albo na wystawie sklepowej i zapadło mi w pamięć.  Bardzo mi się podoba.
      Elementy sukienki zszyłam za pomocą szwu francuskiego (uwielbiam). Dekolt wykończyłam odszyciem. 
      Tkanina to ponoć wiskoza. Ponoć, bo pierwszy raz w tym sklepie usłyszałam konkretną odpowiedź na pytanie o skład. Zwykle padało tylko "nie mam pojęcia", "nie znam". Mam nadzieję, że taka poprawa to na stałe.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka, piekny kolorek :-) bardzo mi się podoba dekolt jest taki oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka, piekny kolorek :-) bardzo mi się podoba dekolt jest taki oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Oryginalna :-) dekolt fajny. Aż muszę się przyjrzeć jak ten szew francuski wygląda. Ja też mam materiał w takim kolorze tylko kupiony pod wpływem impulsu i to jest bawega czyli raczej sztywny materiał. Muszę coś z niego wymyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna jest ta sukienka! :) Uwielbiam takie proste fasony w jednolitych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa sukienka. podoba mi się dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jest, super wygląda ten niby kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, kolor piękny a kołnierzyk wow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się wykończenie dekoltu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszła wspaniale!
    pięknie dobrane buciki :D

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.