Różowa letnia bluzka

prosta koszulka na lato

Jak długo się nie szyje to trzeba zacząć od czegoś prostego. Przynajmniej tak jest w moim przypadku. Gdy w końcu mam czas aby usiąść przed maszyną, chcę aby szybko coś spod niej wyszło.

Robiłam porządek w pudle z resztkami tkanin i znalazłam niewykończoną różową bluzkę. Nawet nie pamiętam, kiedy zaczęłam ją szyć. Miała prosty krój. Zaszewki piersiowe, płytki dekolt i krótki rękawek. Coś mi jednak w niej nie pasowało i została rzucona w kąt. Do tego czasu nic się nie zmieniło i bluzka nadal mi się nie podobała. Postanowiłam więc jej nie wykańczać, a zrobić z niej coś nowego.

Górę ścięłam, zrobiłam tunele, przeciągnęłam przez nie taśmę w kontrastowym kolorze i związałam kokardę na ramieniu. Pół godziny roboty i moja pierwsza letnia bluzka w tym roku gotowa.

Bluzka na lato
Bluzka na lato z wiązaniem
Różowa bluzka bez ramiączek
Wakacyjna różowa bluzka szycie

5 komentarzy:

  1. Świetna bluzeczka, idealna na lato ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem coś musi odleżeć swoje w szafie czy kartonie aby dostać nowe życie. Fajny pomysł na letnią bluzeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest naprawić coś, co miało defekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chyba musze zrobić przegląd szafy... Czuje że takich zalęgających "skończę to kiedy indziej" jest tam stanowczo za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry patent na bluzkę! Ja mam mnóstwo niedokończonych rzeczy, czas coś z tym zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.