Krótka kolorowa bluzka

top na lato w kwiaty

Z wykrojów Burdy nie korzystałam już od ładnych kilku miesięcy. Może i nawet rok czasu minął. Mam jednak całą szafkę tych magazynów i w sumie szkoda aby tak się marnowały. Trzeba przyznać, że niektóre wykroje są na prawdę ładne. Jedyne co mnie do nich zniechęca to rozmiarówka i konieczność wykonywania wielu poprawek. 

Znalazłam wykrój na ciekawą krótką bluzeczkę, idealną do spódnic i spodni z wysokim stanem. Nie miałam wiele czasu na szycie i poprawki, ale postanowiłam zaryzykować. Miło się zaskoczyłam. W wykroju nie zmieniłam nic. Wykroiłam swój rozmiar z dodatkami na szwy, zszyłam i gotowe. Gdyby ze wszystkimi wykrojami z Burdy tak się pracowało to byłaby czysta przyjemność.

Bluzka zapinana jest na mały guziczek. Jako, że z tyłu nie jest z szyta to czasami zbyt mocno powiewa na wietrze. Abym nie musiała się bać, że guzik mi się gdzieś w trakcie spaceru odepnie i zostanę bez bluzki, to zszyłam ją na wysokości łopatek. Nie jest to mocno widoczne a znacznie poprawia komfort noszenia. 

top na lato w kwiatytop na lato w kwiaty
Bluzka zapinana na guzik
top na lato w kwiaty
top na lato w kwiaty

6 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda - trochę jak motyle skrzydła

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie :) Najbardziej podobają mi się sandałki :D

    Pozdrawiam,
    MONIQUE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta bluzeczka! Świetnie pasuje do całego zestawu :) Ja niedawno wykupiłam prenumeratę i staram się wykorzystywać wykroje, bo szkoda byłoby pieniędzy aby leżały na półce bezczynnie. Świetnie, że zajrzałaś do swojej kolekcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszło. Lubię wysoki stan i krótkie topy, świetne zestawienie na lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, też mam jedną krótką koszulkę do wysokich spódnic i bardzo ją lubię. Z tego samego materiału szyłam płaszczyk kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bluzeczka! Pięknie wygląda ze spódnicą!

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.