Sukienka na wesele

Sukienka na wesele w kolorze pudrowego różu

Zaproszenie na wesele było świetną okazją do uszycia sobie sukienki. Rozmyślanie nad krojem, poszukiwanie odpowiedniego materiału w kolorze jaki się wymarzyło zajęło trochę czasu, ale oczywiście sprawiło mi wielką przyjemność. Zrobienie wykroju i szycie to też jedna z moich ulubionych form spędzania wolnego czasu. Dlatego wcale nie było mi przykro, że na wesele założyłam jednak sukienkę, którą uszyłam rok wcześniej.
Nie oznacza to, że ta pudrowo różowa kreacja mi się nie podoba. Jest w moim guście i bardzo dobrze się w niej czuję. Ciężko mi powiedzieć, dlaczego ostatecznie postawiłam na coś innego. Mam nadzieję, że ta sukienka jeszcze będzie miała swój moment.

Sukienka na wesele w kolorze pudrowego różu

Materiał: dzianina wiskozowa w kolorze pudrowego różu.
Zużycie materiału: 150 cm/ 150 cm.
Wykrój: Wykonany samodzielnie:
Dół sukienki zrobiony jest z połowy koła. Góra dopasowana jest pionowymi zaszewkami z przodu i z tyłu. Dekolt jest prosty, wywijany, z odkrytymi ramionami, wykonany ze zszytego prostokąta złożonego na pół.
Szycie: Materiał jest mocno rozciągliwy i aby sukienka nie straciła po czasie swojego kształtu zastosowałam na szwach taśmę flizelinową ze skosu. Dla wygodniejszego zakładania na lewym boku, 3 cm poniżej linii pachy wszyłam zamek kryty. Podkroje pach wykończyłam odszyciem.

Sukienka na wesele w kolorze pudrowego różu
Sukienka na wesele w kolorze pudrowego różuSukienka na wesele w kolorze pudrowego różu

6 komentarzy:

  1. Piękna! Niedawno uszyłam bardzo podobną, tylko czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka piękna taka delikatna, ślicznie wyglądasz :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten wywinięty dekolt

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się świetnie, prosta i krój dobrany do sylwetki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukieneczka, a Ty wyglądasz w niej naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń

@Suzospiracje na INSTAGRAM

Obsługiwane przez usługę Blogger.